Cum faci bancile sa liciteze pentru banii tai
Data publicarii: 29-09-2008 | Finante-BanciTargurile s-au dovedit de-a lungul timpului unele din cele mai bune si mai persistente forme de comert. Ele reunesc sub aceeasi cupola vanzatorii si cumparatorii. Primii isi expun marfa, iar cei din urma aleg oferta cea mai avantajoasa. De regula, pretul afisat de comerciant este tras in jos de concurenta, iar clientul, in final, achizitioneaza produsul la cel mai bun pret. Derivate ale targurilor clasice sunt licitatiile, care implica o organizare mai buna si in care avantajat este in primul rand posesorul unui bun.
Proprietarii site-ului moneyaisle.com au interpretat piata financiara, dominata de sute de banci ale caror principale surse de venit sunt in multe cazuri depozitele populatiei, drept o forma moderna de "targ". Ei au pus la punct un soft prin care bancile si populatia se intalnesc la fel ca intr-un bazar sau o sala de licitatii. Atat ca cele care liciteaza sunt chiar bancile, iar "bunul" licitat este depozitul persoanei. Cu cat dobanda oferita este mai avantajoasa, cu atat banca va atrage mai multi clienti.
MoneyAisle a semnat 108 intelegeri cu banci din Statele Unite dornice sa isi construiasca un portofoliu cat mai larg de clienti, in conditiile in care multi investitori isi retrag banii din institutiile de credit mari si cauta sa gaseasca plasamente mai sigure.
Cand o persoana acceseaza soft-ul pentru a-si construi un depozit, bancile intra intr-o licitatie rapida. Dupa prima runda pot ramane in cursa 80 de banci, in a doua 50, si tot asa, pana banca cu cea mai buna oferta castiga.
Soft-ul a fost dezvoltat de neoSaej, companie cu sediul in Massachusetts, proprietara si a site-ului MoneyAisle. Daca doua banci ofera in final aceeasi rata, programul va alege la intamplare un castigator. Banca va plati o taxa catre site doar in cazul in care castigatorul isi va duce intentia pana la capat si va deschide un depozit.
George Trifu
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an