Campania de promovare a imaginii Romaniei in Italia a costat 600.000 euro
Data publicarii: 29-09-2008 | EconomieCampania de promovare a imaginii Romaniei in Italia, intitulata "Piazza de Romania", a costat 600.000 de euro, a declarat directorul general de Comunicare si Diplomatie Publica din cadrul Ministerului Afacerilor Externe, Oana Marinescu.
"Implementarea proiectului a presupus costuri totale de circa 600.000 euro, 450.000 euro fiind alocati de Guvernul Romaniei si Ministerul Turismului, restul sumei fiind acoperita de sponsorizari private", a precizat reprezentantul MAE.
MAE, in colaborare cu Ministerul roman pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii, Comert, Turism si Profesii Liberale (MIMMCTPL) deruleaza campania de diplomatie publica destinata promovarii imaginii Romaniei in Italia.
Campania de promovare "Piazza de Romania" consta in desfasurarea de actiuni cultural - artistice, precum si in promovarea destinatiilor turistice autohtone.
Potrivit reprezentantilor MAE, evenimentul va fi "menit sa arate ca lucrurile care ne leaga sunt mult mai importante decat lucrurile care par sa ne separe."
Manifestarile din cadrul campaniei "Piazza di Romania" vor debuta la Milano cu un concert sustinut de Alexandru Balanescu Quartet si de formatia Sistem in data de 29 septembrie, incepand cu ora 19.00, ora locala.
Pe 30 septembrie, in plus fata de evenimentele care au fost prezentate la Torino, orasul unde a debutat campania in Italia, cu teatru de papusi, muzica, dansuri cu etnici romani si italieni, demonstratii de artizanat romanesc, in Piazza del Duomo din Milano va avea loc un spectacol sustinut de Teatrul Masca precum si proiectia publica a filmului "California Dreamin".
Cu ocazia manifestarilor de diplomatie publica sunt desfasurate si actiuni de promovare turistica a Romaniei.
"Participarea MIMMCTPL la aceasta campanie este o continuare fireasca a eforturilor ministerului de a promova destinatia turistica Romania in Italia, incepute la Carnavalul de la Venetia din acest an. Turismul este recunsocut ca fiind un vector de promovare a imaginii unei tari, iar o crestere de 60% a circulatiei turistice dinspre Italia spre Romania in semestrul I al anului 2008 fata de aceeasi perioada a anului 2007 este si rezultatul experientelor de vacante de succes intreprinse deja de turistii italieni in Romania" a declarat Lucia Morariu, Secretar de stat in MIMMCTPL.
Campania de diplomatie publica a debutat la 28 septembrie 2008 la Torino, sub sloganul "Romania: un mondo da scoprire", iar evenimentele se vor desfasura pana in data de 9 octombrie 2008, data summit-ului guvernamental romano-italian.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil