Vanzari cu peste 30% mai slabe pentru constructorii auto americani
Data publicarii: 02-10-2008 | AutoFord Motor a anuntat ca in septembrie a avut cele mai mici vanzari din an, cu 34,6% fata de aceeasi perioada a anului trecut, o explicatie fiind slabirea economiei americane si cresterea pretului combustibilului, scrie Reuters.
Un alt mare producator auto american, Chrysler, a raportat scaderi de 33 procente in septembrie, in ciuda ofertelor si a reducerilor acordate. Numarul de masini vandute a fost de 107.349.
Vanzarile au scazut cu 120.788 vehicule, fata de 184.612 in 2007. In randul celor trei branduri detinute, Ford, Lincoln si Mercury, scaderile cele mai mari au fost inregistrate de SUV-uri, cu 40%, urmate de furgonete si VAN-uri, cu 25,2%. Procente mai mici au inregistrat sedanurile (6,3%) si crossover-urile (2,2%).
Industria auto americana a fost serios afectata de criza declansata in 2007 si de ascensiunea abrupta a pretului barilului de petrol. Traditia masinilor puternice a fost intrerupta in ultimele luni, fapt care a facut ca automobilele japoneze sa fie mai apreciate de cumparatori decat cele autohtone. In luna august, Toyota a depasit pentru prima data in vanzari GM pe piata americana.
George Trifu
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri