Angajatii-cheie primesc beneficii personalizate
Data publicarii: 13-10-2008 | HR/CariereOferirea de beneficii gandite pentru fiecare angajat in parte este o tendinta care se contureaza in companiile interesate sa isi retina oamenii-cheie, pe fondul fluctuatiei intense de personal de pe piata, potrivit specialistilor in resurse umane.
"Daca vrei sa privesti fiecare angajat ca fiind partener in businessul tau, trebuie sa intelegi ca are nevoi specifice, si astfel vei reusi sa te diferentiezi. In fiecare companie exista cativa oameni-cheie de care cineva de la HR sa se ocupe, iar pentru aceasta exista functia de 'reward manager'", spune Cristina Postolache, general manager pentru compania Skill Team, specializata in consultanta de resurse umane.
Beneficiile personalizate variaza in functie de imaginatia managerului responsabil cu recompensele - poate fi, de exemplu, angajarea unui maseur care se deplaseaza special pentru angajat in locatia unde acesta isi petrece concediul sau weekendul. Astfel de beneficii au caracter punctual si sunt, uneori, generate chiar de situatiile delicate in care se afla angajatii. "O companie a sponsorizat interventia chirurgicala pe creier a unui angajat, iar acesta, dupa doi ani de ingrijire, a revenit in companie. Un astfel de gest construieste un brand de angajator foarte puternic", spune Cristina Postolache.
Un beneficiu care va creste in popularitate, potrivit consultantilor HR, este cel legat de programele de training personalizate, in special, daca acestea au o latura practica dezvoltata sau daca sunt in strainatate si implica networkingul cu angajatii din alte tari.
"Daca o companie multinationala isi doreste sa aiba un standard pe piata, trebuie sa ofere un pachet de beneficii bine construit. Candidatii pentru pozitii-cheie judeca o companie nu doar prin prisma salariului, ci si a birourilor si a masinii care li se ofera", spune Alina Popescu, Reward Info Serv Manager pentru compania de consultanta Hay Group.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut