BCR Asigurari inaugureaza serviciul de Contact Center
Data publicarii: 13-10-2008 | DiverseBCR Asigurari inaugureaza astazi serviciul Contact Center, un serviciu specializat, infiintat in scopul urgentarii si simplificarii procesului de avizare a daunelor si programare in vederea efectuarii constatarilor, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
Serviciul Contact Center este disponibil clientilor BCR Asigurari pentru instiintarea oricarui tip de dauna, indiferent de locul in care s-a produs evenimentul, la unul din cele doua numerele de telefon 0800-800-551, de tip telverde, apelabil gratuit din orice retea de telefonie fixa si mobila, si 021.360.01.06.
"Serviciul de Contact Center reprezinta componenta cea mai vizibila din cadrul unei strategii mult mai complexe, care vizeaza eficientizarea procesului de gestionare si lichidare a daunelor. Am dorit ca prin acest prim pas sa rezolvam o problema frecventa cu care se confrunta clientii unei societati de asigurari, atunci cand solicita despagubiri, si anume, eliminarea timpului de asteptare pentru constatare", a declarat Mihai Tecau, Presedintele BCR Asigurari.
Operatorul Contact Center va efectua si programarea in vederea constatarii. Acest serviciu va functiona cu ajutorul unui soft pe baza caruia se vor face programarile clientilor in vederea efectuarii constatarii de dauna. Softul permite cunoasterea exacta a disponibilitatii orare a fiecarui inspector de daune, astfel incat sa se evite asteptarea sau suprapunerea programarilor.
"Avand in vedere amploarea si complexitatea acestui proiect, am gandit o dezvoltare treptata a acestuia, care incepe acum, cu cele patru judete si se va extinde in viitor la nivelul intregii tari" a mai completat Presedintele BCR Asigurari. Pentru inceput, serviciul este disponibil pentru constatari in judetele Arad, Arges, Dolj si Neamt.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut