BCR Asigurari inaugureaza serviciul de Contact Center
Data publicarii: 13-10-2008 | DiverseBCR Asigurari inaugureaza astazi serviciul Contact Center, un serviciu specializat, infiintat in scopul urgentarii si simplificarii procesului de avizare a daunelor si programare in vederea efectuarii constatarilor, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
Serviciul Contact Center este disponibil clientilor BCR Asigurari pentru instiintarea oricarui tip de dauna, indiferent de locul in care s-a produs evenimentul, la unul din cele doua numerele de telefon 0800-800-551, de tip telverde, apelabil gratuit din orice retea de telefonie fixa si mobila, si 021.360.01.06.
"Serviciul de Contact Center reprezinta componenta cea mai vizibila din cadrul unei strategii mult mai complexe, care vizeaza eficientizarea procesului de gestionare si lichidare a daunelor. Am dorit ca prin acest prim pas sa rezolvam o problema frecventa cu care se confrunta clientii unei societati de asigurari, atunci cand solicita despagubiri, si anume, eliminarea timpului de asteptare pentru constatare", a declarat Mihai Tecau, Presedintele BCR Asigurari.
Operatorul Contact Center va efectua si programarea in vederea constatarii. Acest serviciu va functiona cu ajutorul unui soft pe baza caruia se vor face programarile clientilor in vederea efectuarii constatarii de dauna. Softul permite cunoasterea exacta a disponibilitatii orare a fiecarui inspector de daune, astfel incat sa se evite asteptarea sau suprapunerea programarilor.
"Avand in vedere amploarea si complexitatea acestui proiect, am gandit o dezvoltare treptata a acestuia, care incepe acum, cu cele patru judete si se va extinde in viitor la nivelul intregii tari" a mai completat Presedintele BCR Asigurari. Pentru inceput, serviciul este disponibil pentru constatari in judetele Arad, Arges, Dolj si Neamt.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză