BCR Asigurari inaugureaza serviciul de Contact Center
Data publicarii: 13-10-2008 | DiverseBCR Asigurari inaugureaza astazi serviciul Contact Center, un serviciu specializat, infiintat in scopul urgentarii si simplificarii procesului de avizare a daunelor si programare in vederea efectuarii constatarilor, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
Serviciul Contact Center este disponibil clientilor BCR Asigurari pentru instiintarea oricarui tip de dauna, indiferent de locul in care s-a produs evenimentul, la unul din cele doua numerele de telefon 0800-800-551, de tip telverde, apelabil gratuit din orice retea de telefonie fixa si mobila, si 021.360.01.06.
"Serviciul de Contact Center reprezinta componenta cea mai vizibila din cadrul unei strategii mult mai complexe, care vizeaza eficientizarea procesului de gestionare si lichidare a daunelor. Am dorit ca prin acest prim pas sa rezolvam o problema frecventa cu care se confrunta clientii unei societati de asigurari, atunci cand solicita despagubiri, si anume, eliminarea timpului de asteptare pentru constatare", a declarat Mihai Tecau, Presedintele BCR Asigurari.
Operatorul Contact Center va efectua si programarea in vederea constatarii. Acest serviciu va functiona cu ajutorul unui soft pe baza caruia se vor face programarile clientilor in vederea efectuarii constatarii de dauna. Softul permite cunoasterea exacta a disponibilitatii orare a fiecarui inspector de daune, astfel incat sa se evite asteptarea sau suprapunerea programarilor.
"Avand in vedere amploarea si complexitatea acestui proiect, am gandit o dezvoltare treptata a acestuia, care incepe acum, cu cele patru judete si se va extinde in viitor la nivelul intregii tari" a mai completat Presedintele BCR Asigurari. Pentru inceput, serviciul este disponibil pentru constatari in judetele Arad, Arges, Dolj si Neamt.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an