Orange si Vodafone conduc topul Superbrands
Data publicarii: 15-10-2008 | AfaceriDoi jucatori din domeniul petrolier, Petrom si Rompetrol, sunt singurele branduri romanesti prezente in topul Superbrands, alaturi de jucatori internationali precum Orange, Vodafone, Nokia sau Microsoft.
Cea de-a doua editie locala a clasamentului Business Superbrands a desemnat primele zece branduri, dupa indicatori precum reputatia, calitatea serviciilor si a produselor oferite, soliditatea financiara. Astfel, Orange, Vodafone, Coca-Cola, Petrom, Nokia, Microsoft, Rompetrol, ING Bank, Procter&Gamble si BRD sunt cele mai apreciate companii la nivel local.
"Este interesanta ascensiunea Rompetrol, un brand care a avut de suferit anii trecuti, din cauza anumitor controverse, si care a devenit acum, potrivit cercetarii intreprinse impreuna cu Nielsen, una dintre cele mai respectate companii din Romania", a declarat Catalina Stan, CEO BDR Associates. Potrivit oficialului BDR, editia din acest an nu are ca scop neaparat promovarea unui top anume, ci sa ateste valoarea brandurilor care activeaza pe piata romaneasca si sa masoare reputatia companiilor din Romania.
Programul Business Superbrands Romania a derulat, in premiera in editia din acest an, un studiu cantitativ, cu sprijinul a 300 de practicieni locali in comunicare, pe tema "What Makes a Business Superbrand in Romania?".
"Noutatea pentru acest an o constituie acest studiu cantitativ, derulat cu sprijinul agentiei de research Nielsen, care ne-a ajutat sa facem un top 10 al celor mai apreciate branduri din Romania", a declarat pentru Business Standard Raluca Costache, coordonatorul acestui proiect si director in cadrul agentiei de comunicare strategica BDR Associates.
Business Superbrands Romania se afla la cea de-a doua editie si are drept scop gasirea acelor modele de branding exemplare, pe baza metodologiei internationale Superbrands. Astfel, a fost propusa o lista preliminara de 928 de branduri, structurata pe 34 de categorii de activitate, incluzand atat companii romanesti, cat si internationale.
Cei 21 de membri ai Consiliului Business Superbrands 2008, experti in management, marketing si comunicare, au evaluat brandurile pe criterii de reputatie si prestigiu, incredere, calitate si diferentiere pe piata. La finalul procesului de evaluare, 30% dintre acestea au devenit eligibile pentru statutul de Business Superbrand in Romania
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private