Orange si Vodafone conduc topul Superbrands
Data publicarii: 15-10-2008 | AfaceriDoi jucatori din domeniul petrolier, Petrom si Rompetrol, sunt singurele branduri romanesti prezente in topul Superbrands, alaturi de jucatori internationali precum Orange, Vodafone, Nokia sau Microsoft.
Cea de-a doua editie locala a clasamentului Business Superbrands a desemnat primele zece branduri, dupa indicatori precum reputatia, calitatea serviciilor si a produselor oferite, soliditatea financiara. Astfel, Orange, Vodafone, Coca-Cola, Petrom, Nokia, Microsoft, Rompetrol, ING Bank, Procter&Gamble si BRD sunt cele mai apreciate companii la nivel local.
"Este interesanta ascensiunea Rompetrol, un brand care a avut de suferit anii trecuti, din cauza anumitor controverse, si care a devenit acum, potrivit cercetarii intreprinse impreuna cu Nielsen, una dintre cele mai respectate companii din Romania", a declarat Catalina Stan, CEO BDR Associates. Potrivit oficialului BDR, editia din acest an nu are ca scop neaparat promovarea unui top anume, ci sa ateste valoarea brandurilor care activeaza pe piata romaneasca si sa masoare reputatia companiilor din Romania.
Programul Business Superbrands Romania a derulat, in premiera in editia din acest an, un studiu cantitativ, cu sprijinul a 300 de practicieni locali in comunicare, pe tema "What Makes a Business Superbrand in Romania?".
"Noutatea pentru acest an o constituie acest studiu cantitativ, derulat cu sprijinul agentiei de research Nielsen, care ne-a ajutat sa facem un top 10 al celor mai apreciate branduri din Romania", a declarat pentru Business Standard Raluca Costache, coordonatorul acestui proiect si director in cadrul agentiei de comunicare strategica BDR Associates.
Business Superbrands Romania se afla la cea de-a doua editie si are drept scop gasirea acelor modele de branding exemplare, pe baza metodologiei internationale Superbrands. Astfel, a fost propusa o lista preliminara de 928 de branduri, structurata pe 34 de categorii de activitate, incluzand atat companii romanesti, cat si internationale.
Cei 21 de membri ai Consiliului Business Superbrands 2008, experti in management, marketing si comunicare, au evaluat brandurile pe criterii de reputatie si prestigiu, incredere, calitate si diferentiere pe piata. La finalul procesului de evaluare, 30% dintre acestea au devenit eligibile pentru statutul de Business Superbrand in Romania
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
 Print
 Print