Publicitatea bancara nu se sperie de criza mondiala
Data publicarii: 15-10-2008 | MediaCriza financiara internationala nu a afectat campaniile de promovare a produselor si serviciilor bancare din Romania, noteaza Adevarul. E un semn bun pentru piata bancara autohtona, pentru ca in astfel de situatii tulburi, de obicei, clientii publicitari isi reduc (sau isi intrerup) campaniile.
In septembrie au fost difuzate 11.599 de reclame bancare pe televiziuni, cu 6,8% mai mult decat in aceeasi luna a anului trecut. Audienta acestor spoturi, insa, a fost mai mica cu 1,5% fata de cea inregistrata in septembrie 2007. Acest lucru arata erodarea de care sufera, in general, piata tv datorita segmentarii accentuate.
Antena 1 a difuzat cele mai multe spoturi
Pro TV este statia care a livrat cea mai mare audienta pentru spoturile bancare. Cele 737 de reclame difuzate de Pro TV au obtinut 2.279 de puncte de audienta in mediul urban (Gross Rating Point - GRP'30. Un punct de audienta in urban reprezinta 113.740 de persoane). Fata de septembrie 2007, Pro TV a difuzat un volum de reclame pentru banci cu 19,8% mai mic si a livrat o audienta cu 4,2% mai redusa. Antena 1 a difuzat 1.301 spoturi bancare (mai mare decat Pro TV), dar a livrat 1.486 GRP-uri (sub rivalul sau).
Comparativ cu aceeasi luna a anului 2007, Antena 1 a difuzat un volum de reclame mai mare cu 66,4% si a livrat o audienta superioara cu 16,9%.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri