Publicitatea bancara nu se sperie de criza mondiala

Data publicarii: 15-10-2008 | Media

Criza financiara internationala nu a afectat campaniile de promovare a produselor si serviciilor bancare din Romania, noteaza Adevarul. E un semn bun pentru piata bancara autohtona, pentru ca in astfel de situatii tulburi, de obicei, clientii publicitari isi reduc (sau isi intrerup) campaniile.

In septembrie au fost difuzate 11.599 de reclame bancare pe televiziuni, cu 6,8% mai mult decat in aceeasi luna a anului trecut. Audienta acestor spoturi, insa, a fost mai mica cu 1,5% fata de cea inregistrata in septembrie 2007. Acest lucru arata erodarea de care sufera, in general, piata tv datorita segmentarii accentuate.

Antena 1 a difuzat cele mai multe spoturi

Pro TV este statia care a livrat cea mai mare audienta pentru spoturile bancare. Cele 737 de reclame difuzate de Pro TV au obtinut 2.279 de puncte de audienta in mediul urban (Gross Rating Point - GRP'30. Un punct de audienta in urban reprezinta 113.740 de persoane). Fata de septembrie 2007, Pro TV a difuzat un volum de reclame pentru banci cu 19,8% mai mic si a livrat o audienta cu 4,2% mai redusa.  Antena 1 a difuzat 1.301 spoturi bancare (mai mare decat Pro TV), dar a livrat 1.486 GRP-uri (sub rivalul sau).

Comparativ cu aceeasi luna a anului 2007, Antena 1 a difuzat un volum de reclame mai mare cu 66,4% si a livrat o audienta superioara cu 16,9%.

Adevarul

Ultimele stiri pe BankNews.ro: