Campanie agresiva: HSBC cumpara tot spatiul publicitar din New York Magazine
Data publicarii: 20-10-2008 | MediaHSBC, una dintre cele mai mari banci europene, dar si una dintre cele mai puternic afectate institutii financiare de recentele turbulente financiare, a decis sa cumpere intreg spatiul publicitar al editiei din 27 octombrie al cunoscutei reviste americane New York, scrie International Herald Tribune.
Daca hotararea HSBC va fi dusa pana la capat, ar fi cea mai mare investitie publicitara realizata de o companie intr-o singura publicatie. Banca incearca astfel sa isi spele imaginea puternic afectata de pierderile financiare si sa recastige increderea clientilor americani.
Contractul prevede atat cumpararea spatiului publicitar din revista, inclusiv ultima pagina, cat si din varianta online a publicatiei. Banca va fi singurul advertiser al Nymag.com in zilele de luni si marti ale acestei saptamani.
Cumpararea intregului spatiu publicitar din reviste, site-uri sau posturi TV este o practica recenta, companiile incercand astfel sa se impuna pe o piata tot mai concurentiala. In 2005, Target, retailer american, a cumparat toata publicitatea dintr-o editie a ziarului The New Yorker. La fel a procedat ABC in acest an cu TV Guide.
Aceste afaceri sunt primite cu bratele deschide de publisheri in conditiile in care vanzarile revistelor sunt in cadere libera. In Statele Unite publicatiile au inregistrat in trimestrul trei o scadere cu 13% a valorii publicitatii.
Nici HSBC, nici New York Magazine nu au dat detalii despre valoarea afacerii. Analistii o estimeaza la 1,6 milione de dolari pe baza rate-card-ului revistei. Insa in astfel de tranzactii se fac, de regula, importante discounturi.
George Trifu
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri