Campanie agresiva: HSBC cumpara tot spatiul publicitar din New York Magazine
Data publicarii: 20-10-2008 | MediaHSBC, una dintre cele mai mari banci europene, dar si una dintre cele mai puternic afectate institutii financiare de recentele turbulente financiare, a decis sa cumpere intreg spatiul publicitar al editiei din 27 octombrie al cunoscutei reviste americane New York, scrie International Herald Tribune.
Daca hotararea HSBC va fi dusa pana la capat, ar fi cea mai mare investitie publicitara realizata de o companie intr-o singura publicatie. Banca incearca astfel sa isi spele imaginea puternic afectata de pierderile financiare si sa recastige increderea clientilor americani.
Contractul prevede atat cumpararea spatiului publicitar din revista, inclusiv ultima pagina, cat si din varianta online a publicatiei. Banca va fi singurul advertiser al Nymag.com in zilele de luni si marti ale acestei saptamani.
Cumpararea intregului spatiu publicitar din reviste, site-uri sau posturi TV este o practica recenta, companiile incercand astfel sa se impuna pe o piata tot mai concurentiala. In 2005, Target, retailer american, a cumparat toata publicitatea dintr-o editie a ziarului The New Yorker. La fel a procedat ABC in acest an cu TV Guide.
Aceste afaceri sunt primite cu bratele deschide de publisheri in conditiile in care vanzarile revistelor sunt in cadere libera. In Statele Unite publicatiile au inregistrat in trimestrul trei o scadere cu 13% a valorii publicitatii.
Nici HSBC, nici New York Magazine nu au dat detalii despre valoarea afacerii. Analistii o estimeaza la 1,6 milione de dolari pe baza rate-card-ului revistei. Insa in astfel de tranzactii se fac, de regula, importante discounturi.
George Trifu
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an