Campanie agresiva: HSBC cumpara tot spatiul publicitar din New York Magazine
Data publicarii: 20-10-2008 | MediaHSBC, una dintre cele mai mari banci europene, dar si una dintre cele mai puternic afectate institutii financiare de recentele turbulente financiare, a decis sa cumpere intreg spatiul publicitar al editiei din 27 octombrie al cunoscutei reviste americane New York, scrie International Herald Tribune.
Daca hotararea HSBC va fi dusa pana la capat, ar fi cea mai mare investitie publicitara realizata de o companie intr-o singura publicatie. Banca incearca astfel sa isi spele imaginea puternic afectata de pierderile financiare si sa recastige increderea clientilor americani.
Contractul prevede atat cumpararea spatiului publicitar din revista, inclusiv ultima pagina, cat si din varianta online a publicatiei. Banca va fi singurul advertiser al Nymag.com in zilele de luni si marti ale acestei saptamani.
Cumpararea intregului spatiu publicitar din reviste, site-uri sau posturi TV este o practica recenta, companiile incercand astfel sa se impuna pe o piata tot mai concurentiala. In 2005, Target, retailer american, a cumparat toata publicitatea dintr-o editie a ziarului The New Yorker. La fel a procedat ABC in acest an cu TV Guide.
Aceste afaceri sunt primite cu bratele deschide de publisheri in conditiile in care vanzarile revistelor sunt in cadere libera. In Statele Unite publicatiile au inregistrat in trimestrul trei o scadere cu 13% a valorii publicitatii.
Nici HSBC, nici New York Magazine nu au dat detalii despre valoarea afacerii. Analistii o estimeaza la 1,6 milione de dolari pe baza rate-card-ului revistei. Insa in astfel de tranzactii se fac, de regula, importante discounturi.
George Trifu
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
 - Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
 - Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
 - Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
 - Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
 - RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
 - Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
 - Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
 - Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
 - Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
 - Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
 - Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
 - EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
 - Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
 - Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025