Cum privesc romanii reclamele prin SMS
Data publicarii: 22-10-2008 | MediaRomanii sunt de acord sa primeasca sms-uri publicitare despre concerte si evenimente de divertisment, dar ii enerveaza mesaje electorale sau de la firmele de asigurari. Doar 11% ar accepta sms-uri politice pe telefonul lor si 18% - legate de politele de asigurare. Datele fac parte dintr-un studiu Unlock Research si Evensys, care au dorit sa afle in ce masura sunt romanii interesati de publicitatea prin mobil si in ce conditii ar accepta astfel de mesaje. 98 la suta dintre cei chestionati spun ca ar accepta sa primeasca sms-uri publicitare numai daca li s-ar oferi in schimb servicii nelimitate MMS, 71 la suta ar vrea sa primeasca bani, iar 67 la suta - acces gratuit la internet.
Mesajele reci si formale sunt sterse fara a fi citite
Pana acum, 60% dintre romani spun ca au primit mesaje pe mobil cu reclame ale operatorilor de telefonie mobila sau ale bancilor, insa o treime spun ca nu sunt de acord cu forma in care au fost trimise deoarece sunt seci, distante si prea formale, de aceea le sterg fara a le citi. Serviciile de sms se afla pe locul al doilea in topul utilizarii telefonului mobil. Concluziile studiului: publicitatea prin SMS va creste in urmatorii ani, deoarece telefonul este cel mai apropiat mijloc de comunicare, cu conditia ca forma in care se face reclama sa fie mai atragatoare.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an