Cum privesc romanii reclamele prin SMS

Data publicarii: 22-10-2008 | Media

Romanii sunt de acord sa primeasca sms-uri publicitare despre concerte si evenimente de divertisment, dar ii enerveaza mesaje electorale sau de la firmele de asigurari. Doar 11% ar accepta sms-uri politice pe telefonul lor si 18% - legate de politele de asigurare. Datele fac parte dintr-un studiu Unlock Research si Evensys, care au dorit sa afle in ce masura sunt romanii interesati de publicitatea prin mobil si in ce conditii ar accepta astfel de mesaje. 98 la suta dintre cei chestionati spun ca ar accepta sa primeasca sms-uri publicitare numai daca li s-ar oferi in schimb servicii nelimitate MMS, 71 la suta ar vrea sa primeasca bani, iar 67 la suta - acces gratuit la internet.

Mesajele reci si formale sunt sterse fara a fi citite

Pana acum, 60% dintre romani spun ca au primit mesaje pe mobil cu reclame ale operatorilor de telefonie mobila sau ale bancilor, insa o treime spun ca nu sunt de acord cu forma in care au fost trimise deoarece sunt seci, distante si prea formale, de aceea le sterg fara a le citi. Serviciile de sms se afla pe locul al doilea in topul utilizarii telefonului mobil. Concluziile studiului: publicitatea prin SMS va creste in urmatorii ani, deoarece telefonul este cel mai apropiat mijloc de comunicare, cu conditia ca forma in care se face reclama sa fie mai atragatoare.

Gandul

Ultimele stiri pe BankNews.ro: