JOBfest 2008 - Eveniment de cariera pentru tinerii competitivi
Data publicarii: 29-10-2008 | HR/CarierePerform HR organizeaza editia de toamna a JOBfest 2008, targ de locuri de munca pentru studenti si tineri profesionisti din Bucuresti, care va avea loc pe 6 si 7 Noiembrie la Cercul Militar.
Editia din aceasta toamna isi propune sa ii indrume pe vizitatori in alegarea unui cariere si sa le faciliteze angajarea in cadrul uneia dintre cele 200 de companii prezente la www.jobfest.ro. Ofertele de angajare dinamice ale companiilor participante, participarea la "CV Filtru - feedback pe CV in 3 minute", dar si completarea CV-ului Europass si aplicarea la job-urile de pe www.jobfest.ro, site-ul oficial al evenimentului, vor constitui elementele cheie ale acestei editii.
Angajatorii acestei editii vor reprezenta sectoare de activitate precum: IT & Telecom, Bancar, Servicii - BPO, Resurse Umane, Mass Media, Retail, FMCG sau Distributie. Printre partenerii acestei editii se numara URSUS si Antena 1, iar principalii sponsori ai evenimentului sunt McDonald's, Michelin si Bank of Cyprus. De asemenea, si-au mai anuntat prezenta companii cu oferte competitive de cariera, precum: Omniasig, Domo, Burger King, International House, Mediafax sau Stanleybet.
Astfel, targul va avea parteneri media precum: BankNews.ro, Antena 1, Antena 3, Jurnalul National, Radio ZU, eJobs, Saptamana Financiara, Sapte Seri, Financiarul, Business-Edu.ro, Mediafax, MOJOB, Metropotam.ro, Magnetique.ro, Bucuresteni.ro si multi altii.
Organizatorul JOBfest (2005 - 2008) este Perform HR, companie de selectie si recrutare de personal specializat, in domenii precum: Financiar, Contabilitate, BPO-Outsourcing, Vanzari, Media si IT. Editia de toamna a JOBfest 2008 va avea ca parteneri de organizare si promovare Fundatia Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea Romaniei si Centrul de Resurse pentru Societatea Civila.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial