Banca Transilvania e emis peste 1.200.000 de carduri Visa in Romania
Data publicarii: 29-10-2008 | Finante-BanciBanca Transilvania este in acest moment cel mai mare emitent de carduri Visa din Romania, cu peste 1.200.000 de carduri Visa in piata, dintr-un portofoliu de 1.550.000, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. BT are in prezent 12,5% din piata cardurilor si o oferta formata din 13 tipuri de carduri - de debit, de credit, respectiv carduri co-branded - pentru segmente diferite de clienti, printre care: oameni de afaceri, medici sau studenti.
"Vreau sa felicit Banca Translivania pentru performanta sa. Acest succes reflecta atat consecventa cu care BT promoveaza platile electronice prin card, cat si aprecierea din partea clientilor bancii pentru produsele Visa. Este recunoscuta in piata preocuparea Bancii Transilvania de diversificare a ofertei de carduri pentru a veni in intampinarea nevoilor cat mai multor segmente de clienti. In prezent, Banca Transilvania are in portofoliu 10 produse Visa pentru clienti persoane fizice si companii", a declarat Catalin Cretu, Director General, Romania, Visa Europe.
Gabriela Nistor, Director Executiv in cadrul Bancii Transilvania, afirma: "Cresterea portofoliului de carduri ne bucura foarte mult, mai ales ca vorbim si de aspecte calitative. In interval de doar un an, intre septembrie 2007 si septembrie 2008, numarul de carduri BT a crescut cu 40%, iar cel al tranzactiilor efectuate cu cardurile BT este mai mare cu 63%. Clientii au inceput sa descopere avantajele folosirii cardurilor la cumparaturi, asa incat utilizarea acestora la comercianti s-a dublat, reprezentand acum 21% din numarul total de tranzactii cu carduri BT".
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial