Pro TV, aproape 200 mil. dolari in noua luni
Data publicarii: 30-10-2008 | MediaCompania Pro TV, care opereaza, printre altele, liderul pietei TV din Romania, Pro TV, a inregistrat, in primele noua luni ale acestui an, venituri nete de 197,1 mil. dolari, cu 45% mai mult fata de perioada similara a anului trecut, cand a inregistrat 135,9 mil. dolari.
Costi Mocanu, director executiv al Pro TV, a declarat ca "rezultatele financiare ale Pro TV se datoreaza folosirii eficiente a resurselor pe care le avem la dispozitie si performantelor de audienta din aceste noua luni". Adrian Sarbu, COO al CME, a spus ca CME are in continuare afaceri puternice care isi mentin leadershipul pe pietele lor si genereaza venituri. "Capacitatea noastra de a crea content local ne ofera control asupra cheltuielilor de capital, precum si asupra costurilor de programe si productie", a explicat acesta.
Trebuie mentionat ca, in 2007, compania Pro TV nu includea si radiourile din grup, acestea fiind achizitionate abia in aprilie 2008. In ceea ce priveste profitul inainte de taxe (EBITDA), acesta a crescut in primele noua luni ale anului 2008 cu 43% fata de perioada similara din 2007, respectiv de la 57,1 milioane de dolari la 81,7 milioane.
Romania este, astfel, a doua tara profitabila pentru CME, dupa Cehia. In trimestrul trei din 2008, veniturile companiei romanesti au fost de 59,281 milioane de dolari, fata de 44,4 milioane de dolari in aceeasi perioada a anului 2007. Segmentul EBITDA a fost de 20,116 milioane de dolari, comparativ cu 19,486 milioane de dolari in trimestrul trei din 2007.
In ceea ce priveste intregul grup american, acesta a inregistrat, in primele noua luni ale anului, venituri de 729,9 milioane de dolari, cu 35% mai mult decat in perioada similara a anului trecut. Profitul operational al grupului a fost, in primele trei trimestre din 2008, de 148,8 milioane de dolari, fata de 108,2 milioane in perioada similara a anului trecut. Cresterea este de 37%. In trimestrul al treilea insa, CME a inregistrat scaderi ale profitului operational, de la 28,3 mil. dolari, in T3 2007, la doar 6,1 mil. dolari in T3 2008. Cu toate acestea, veniturile pentru aceasta perioada au crescut, de la 174,8 milioane la 201 mil. dolari. Pierderile nete ale companiei in T3 din 2008 s-au ridicat la 14,8 milioane de dolari, cu patru milioane de dolari mai putin decat in perioada similara a anului trecut, cand pierderea fusese de 18,7 mil. dolari.
Michael Garin, CEO al CME, a explicat cum discutiile initiale ale grupului cu publicitarii, pentru 2009, sprijina teoria CME potrivit careia criza economica mondiala nu a avut un impact semnificativ asupra cheltuielilor de publicitate pe TV, pe pietele in care activeaza. "Obiectivul nostru este cresterea profiturilor in 2009, indiferent de scenariul economic", a spus el.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut