Pro TV, aproape 200 mil. dolari in noua luni
Data publicarii: 30-10-2008 | MediaCompania Pro TV, care opereaza, printre altele, liderul pietei TV din Romania, Pro TV, a inregistrat, in primele noua luni ale acestui an, venituri nete de 197,1 mil. dolari, cu 45% mai mult fata de perioada similara a anului trecut, cand a inregistrat 135,9 mil. dolari.
Costi Mocanu, director executiv al Pro TV, a declarat ca "rezultatele financiare ale Pro TV se datoreaza folosirii eficiente a resurselor pe care le avem la dispozitie si performantelor de audienta din aceste noua luni". Adrian Sarbu, COO al CME, a spus ca CME are in continuare afaceri puternice care isi mentin leadershipul pe pietele lor si genereaza venituri. "Capacitatea noastra de a crea content local ne ofera control asupra cheltuielilor de capital, precum si asupra costurilor de programe si productie", a explicat acesta.
Trebuie mentionat ca, in 2007, compania Pro TV nu includea si radiourile din grup, acestea fiind achizitionate abia in aprilie 2008. In ceea ce priveste profitul inainte de taxe (EBITDA), acesta a crescut in primele noua luni ale anului 2008 cu 43% fata de perioada similara din 2007, respectiv de la 57,1 milioane de dolari la 81,7 milioane.
Romania este, astfel, a doua tara profitabila pentru CME, dupa Cehia. In trimestrul trei din 2008, veniturile companiei romanesti au fost de 59,281 milioane de dolari, fata de 44,4 milioane de dolari in aceeasi perioada a anului 2007. Segmentul EBITDA a fost de 20,116 milioane de dolari, comparativ cu 19,486 milioane de dolari in trimestrul trei din 2007.
In ceea ce priveste intregul grup american, acesta a inregistrat, in primele noua luni ale anului, venituri de 729,9 milioane de dolari, cu 35% mai mult decat in perioada similara a anului trecut. Profitul operational al grupului a fost, in primele trei trimestre din 2008, de 148,8 milioane de dolari, fata de 108,2 milioane in perioada similara a anului trecut. Cresterea este de 37%. In trimestrul al treilea insa, CME a inregistrat scaderi ale profitului operational, de la 28,3 mil. dolari, in T3 2007, la doar 6,1 mil. dolari in T3 2008. Cu toate acestea, veniturile pentru aceasta perioada au crescut, de la 174,8 milioane la 201 mil. dolari. Pierderile nete ale companiei in T3 din 2008 s-au ridicat la 14,8 milioane de dolari, cu patru milioane de dolari mai putin decat in perioada similara a anului trecut, cand pierderea fusese de 18,7 mil. dolari.
Michael Garin, CEO al CME, a explicat cum discutiile initiale ale grupului cu publicitarii, pentru 2009, sprijina teoria CME potrivit careia criza economica mondiala nu a avut un impact semnificativ asupra cheltuielilor de publicitate pe TV, pe pietele in care activeaza. "Obiectivul nostru este cresterea profiturilor in 2009, indiferent de scenariul economic", a spus el.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză