Mallul din Rahova asteapta 30.000 de clienti in prima zi
Data publicarii: 31-10-2008 | AfaceriCentrul comercial deschis astazi in cartierul Rahova a adunat 96 de retaileri care vor ocupa o suprafata de 25.000 metri patrati. Atractiile noului mall sunt primul patinoar in incinta si primul cinematograf 3D complet digital.
Investitia in noul magazin tip mall a fost de 70 milioane euro, insa valoarea acestuia dupa constructie se ridica la 140 milioane euro, potrivit lui John Houghton, director in cadrul Mivan Development Romania, compania care a construit centrul. Tot el a estimat ca nivelul mediu al chiriilor din mall este de 30 euro/metru patrat.
In ciuda comprimarii economiei la nivel mondial, dezvoltatorii Liberty Center sunt ferm convinsi de succesul investitiei si afirma ca mallul va genera vanzari anuale de 220-270 milioane euro.
"Ne asteptam la un trafic zilnic de 30.000 de vizitatori. Potrivit unei estimari statistice, un vizitator va cheltui intre 20 si 25 de euro", a declarat Marius Barbu, directorul executiv al Liberty Center. Houghton a mai spus ca a primit "foarte multe oferte de vanzare a centrului comercial", insa va lua in considerare aceasta optiune "numai dupa ce pun mallul pe picioare". Suprafata totala a mallului este de 65.000 de metri patrati, din care suprafata inchiriata reprezinta aproximativ jumatate (25.000 metri patrati). Astfel, veniturile lunare doar din chirie ale mallului se ridica la circa 750.000 euro.
In ziua inaugurarii pentru public, Liberty Center nu va lucra la capacitate maxima, 16 magazine din total nefiind gata pentru deschidere, a afirmat Houghton, care a completat ca spera ca "restul de magazine vor fi operationale in cel mai scurt timp". Proprietarii Liberty Center mizeaza pe faptul ca magazinele Altex, Sprider, Billa si Hervis vor functiona ca o ancora pentru clientela, adica vor atrage un numar mare de oameni. De altfel, in mallul din Rahova se deschide primul magazin din Capitala al firmei Hervis, specializata in articole sportive. Pe langa "retailerii-ancora", in centrul comercial mai sunt prezenti si Marks and Spencer, Sephora, Next, Reserved, Kenvelo, Tom Tailor, Steilmann, Pizza Hut, Burger King, McDonald's, Springtime, KFC si altele.
Integral in Romania Libera
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025