10.000 de euro + TVA, ora electorala senzationala
Data publicarii: Astazi, 05-11-2008 | MediaDan Diaconescu: "Ma astept sa incasam cam un milion de euro pana la sfarsitul campaniei". Legea da dreptul televiziunilor sa stabileasca un tarif unic pentru candidati. "Noi voiam sa luam mai mult de la cei bogati si mai putin de la saraci" spune Diaconescu, anuntand ca grila e deja plina. Pentru aparitiile in prime-time, la emisiunea Dan Diaconescu Direct, tariful este de 10.000 de euro pe ora. Publicitate electorala va exista si la Taraf TV si Etno TV. Cum posturile muzicale se adreseaza "ruralului disciplinat", potrivit actionarului Silviu Prigoana, tarifele sunt "populare": 5.000 de euro ora de emisie, cu 5 spoturi publicitare incluse. Chiar si candidatul Prigoana isi va plati aparitiile la televiziunea sa.
Si B1 va avea in grila emisiuni cu candidati, dar acestea nu vor fi gazduite decat sporadic in emisiunea Nasul. Radu Moraru spune ca pierde cu politicienii rating si bani din publicitate: "Pe mine chiar ma deranjeaza campania asta electorala". Tarifele aplicate de Antena 3 nu au fost facute, deocamdata, publice. Pro Tv anunta ca nu va percepe taxa pentru emisiunile electorale. UDMR se plange ca o televiziune de stiri i-a cerut 3,5 mil. euro pe "un pachet" de aparitii electorale.
Tarife pentru toti
Doar 10.000 euro plus TVA, ora in prime-time, sub umbrela Dan Diaconescu Direct. 1.500 de euro plus TVA ora la matineul Zori de zi; 5.000 plus TVA ora de dupa-amiaza, la Se intampla acum. 4.000 plus TVA la Cafeneaua politica, de luni pana joi, in intervalul 18-19. Toate, la acelasi OTV. 5.000 de euro, ora la Taraf TV si surata lui Etno, cu 5 spoturi publicitare incluse.
Acestea sunt tarifele anuntate ieri de oamenii acestor televiziuni, pentru prezenta in emisiunile electorale a pretendentilor la un fotoliu de parlamentar. Conform legii, fiecare post comercial este obligat sa stabileasca un pret fix, pentru toate formatiunile interesate, "pe unitate de timp si emisiune". Aceasta regula nu e de natura sa-l entuziasmeze pe Dan Diaconescu: "Noi voiam sa luam mai mult de la cei bogati si mai putin de la saraci. Dar in Romania sunt aceleasi tarife pentru toti, e comunism in capitalism". Chiar si asa, patronul de la OTV si-a ocupat deja intreaga luna de campanie: "Am vandut de mult, aproape tot. In ultima saptamana, vom avea 6-8 ore de emisiuni electorale pe zi.
Integral in Gandul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut