10.000 de euro + TVA, ora electorala senzationala
Data publicarii: 05-11-2008 | MediaDan Diaconescu: "Ma astept sa incasam cam un milion de euro pana la sfarsitul campaniei". Legea da dreptul televiziunilor sa stabileasca un tarif unic pentru candidati. "Noi voiam sa luam mai mult de la cei bogati si mai putin de la saraci" spune Diaconescu, anuntand ca grila e deja plina. Pentru aparitiile in prime-time, la emisiunea Dan Diaconescu Direct, tariful este de 10.000 de euro pe ora. Publicitate electorala va exista si la Taraf TV si Etno TV. Cum posturile muzicale se adreseaza "ruralului disciplinat", potrivit actionarului Silviu Prigoana, tarifele sunt "populare": 5.000 de euro ora de emisie, cu 5 spoturi publicitare incluse. Chiar si candidatul Prigoana isi va plati aparitiile la televiziunea sa.
Si B1 va avea in grila emisiuni cu candidati, dar acestea nu vor fi gazduite decat sporadic in emisiunea Nasul. Radu Moraru spune ca pierde cu politicienii rating si bani din publicitate: "Pe mine chiar ma deranjeaza campania asta electorala". Tarifele aplicate de Antena 3 nu au fost facute, deocamdata, publice. Pro Tv anunta ca nu va percepe taxa pentru emisiunile electorale. UDMR se plange ca o televiziune de stiri i-a cerut 3,5 mil. euro pe "un pachet" de aparitii electorale.
Tarife pentru toti
Doar 10.000 euro plus TVA, ora in prime-time, sub umbrela Dan Diaconescu Direct. 1.500 de euro plus TVA ora la matineul Zori de zi; 5.000 plus TVA ora de dupa-amiaza, la Se intampla acum. 4.000 plus TVA la Cafeneaua politica, de luni pana joi, in intervalul 18-19. Toate, la acelasi OTV. 5.000 de euro, ora la Taraf TV si surata lui Etno, cu 5 spoturi publicitare incluse.
Acestea sunt tarifele anuntate ieri de oamenii acestor televiziuni, pentru prezenta in emisiunile electorale a pretendentilor la un fotoliu de parlamentar. Conform legii, fiecare post comercial este obligat sa stabileasca un pret fix, pentru toate formatiunile interesate, "pe unitate de timp si emisiune". Aceasta regula nu e de natura sa-l entuziasmeze pe Dan Diaconescu: "Noi voiam sa luam mai mult de la cei bogati si mai putin de la saraci. Dar in Romania sunt aceleasi tarife pentru toti, e comunism in capitalism". Chiar si asa, patronul de la OTV si-a ocupat deja intreaga luna de campanie: "Am vandut de mult, aproape tot. In ultima saptamana, vom avea 6-8 ore de emisiuni electorale pe zi.
Integral in Gandul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză