Cresterea talentelor, mai eficienta decat recrutarea
Data publicarii: 06-11-2008 | HR/CariereAproape jumatate dintre companii cred ca trainingul intern reprezinta o modalitate de a creste talente si de a economisi sume importante, potrivit unui raport realizat de compania de consultanta Cranfield School of Management.
Cercetarea arata ca 44% dintre companii cred ca investitiile in training reduc costurile cu angajatii pe termen lung, 33% spun ca pregatirea interna motiveaza echipa, iar 52% cred ca are un rol important pentru retentia de personal. In acelasi timp, aproximativ 80% dintre companii spun ca angajatii pregatiti in interiorul firmei sunt mai bine pregatiti decat cei pe care ii recruteaza. De asemenea, majoritatea companiilor sunt de parere ca trainingul reduce fluctuatia si absenteismul si creste motivatia si productivitatea angajatilor.
Potrivit studiului Romanian HR Profile 2008, realizat de compania HR Corporate Dynamics si Business Edu, in 2008, doar 4% dintre companiile de pe piata romaneasca au investit peste 500 de euro anual, per angajat, in programele de training, 2% intre 400 si 500 de euro, iar valoarea bugetului mediu anual de training per angajat, incluzand si cheltuielile logistice de 165 de euro pe angajat. Datele mai arata ca 6% dintre angajatori investesc circa 100 de euro anual per angajat, alte 6% dau intre 150 si 200 de euro, in timp ce numai 2% cheltuiesc sume cuprinse intre 300 si 400 de euro. Principalii jucatori de pe piata romaneasca de training sunt Ascendis, Achieve Global, TMI, Codecs.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara