Primul magazin OBI din Romania a fost deschis la Oradea
Data publicarii: 20-11-2008 | AfaceriOBI, unul din liderii in domeniul DIY si al produselor pentru gradina din Europa Centrala si de Est, a deschis astazi in mod oficial primul magazin OBI in Oradea. Romania este cea de-a 13-a tara Europeana in care compania opereaza in prezent.
"Dorim sa devenim liderul DIY (n.r: Do It Yourself) pe piata din Romania avand in vedere ca obiectivul OBI in toate tarile in care opereaza este de a deveni lider pe pietele respective," declara Dl. Sergio Giroldi, OBI Group CEO.
La ceremonia oficiala de deschidere au participat membri ai board-ului OBI Holding din Germania, autoritatile locale si conducerea OBI Romania.
Prima deschidere a magazinului OBI din Oradea va fi urmata de deschiderea celui de-al doilea magazin in Bucuresti, pana la finalul lunii noiembrie. Dieter Messner, Membru al Board-ului OBI la nivel International, declara: "Avem planuri mari pentru Romania. OBI intentioneaza sa devina cel mai important jucator de pe segmentul sau pe piata din Romania".
Romania ofera cele mai multe oportunitati pentru indeplinirea obiectivelor noastre in Europa Centrala si de Est, datorita pietei locale extinse, in continua dezvoltare. Obiectivul nostru este sa aducem in Romania competitivitatea companiei OBI bazata pe valori solide si pe experienta pe piata de produse DIY. "Consumatorii romani vor beneficia de avantajul nostru competitiv de a adapta produsele din portofoliul detinut la piata locala," a declarat Romano Quinzi, Country Manager OBI pentru Romania.
Magazinul de aproximativ 10,000 m2 isi va deschide portile pentru publicul larg joi, 20 noiembrie, la ora 8.30 si va avea un orar zilnic intre 08.30 si 21.00.
Noul magazin OBI din Oradea va pune la dispozitia consumatorilor o gama larga de produse de bricolaj DIY, decoratiuni interioare si produse de intretinere si renovare a locuintelor.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză