KD Life asigurari a deschis primul Punct Financiar din Romania la Cluj-Napoca
Data publicarii: 05-12-2008 | AfaceriKD Life Asigurari S.A, parte a grupului de afaceri international KD Group, a deschis joi primul Punct Financiar din Romania la Cluj-Napoca, o investitie de 40.000 de euro.
"Dezvoltarea si consolidarea domeniului asigurarilor de viata pe piata romaneasca este unul din scopurile noastre cele mai importante. Am ales Clujul pentru ca il consideram ca fiind un oras cu un urias potential atat din punct de vedere al dezvoltarii economice, cat si din perspectiva dezvoltarii noastre viitoare in aceasta zona. Asteptarile noastre, confirmate pana in momentul de fata din perpectiva bunei colaborari dezvoltate cu partenerul local, sunt dezvoltarea unei puternice relatii parteneriale cu reprezentantii locali din domeniul distributiei de produse finaciare", a declarat joi Ian Harrocks, director general KD Life Asigurari, in cadrul unei conferinte de presa de la Cluj.
Partenerul local al KD Life Asigurari este firma Management Business Life, cu o arie de expertiza concretizata in consultanta, avand clienti persoane fizice si juridice (peste 100 societati comerciale), precum si in colaborarea cu institutiile financiare.
Investitia in Punctul Financiar de la Cluj este de peste 40.000 euro si cuprinde cheltuieli logistice, de amenajare a spatiului, recrutare si pregatire a personalului, etc. KD Life Asigurari Cluj are 20 angajati.
KD Life Asigurari a inregistrat la jumatatea anului 2008 o crestere a cifrei de afaceri semnificativa in comparatie cu aceeasi perioada a anului anterior si este creditata de publicatiile de specialitate, dupa mai putin de 2 ani de activitate pe piata romaneasca, cu o cota de piata de 1.1%, asteptarile fiind ca sfarsitul anului sa modifice promitator acest procent catre cifra de 1,5%.
KD Life Asigurari este are 16 agentii in Romania, in Bucuresti, Craiova, Iasi, Pitesti, Timisoara, Constanta, Sibiu, Oradea, Piatra Neamt, Ramnicu Valcea, Galati si Ploiesti.
Grupul KD este unul din cele mai mari grupuri financiare din Slovenia. Compania are aproximativ 2.000 de angajati si opereaza in 12 tari din Europa Centrala si de Sud-Est. Activitatile de baza ale Grupului sunt administrarea fondurilor de investitii si brokeraj, asigurari, servicii financiare, investitii de capital si bunuri imobiliare.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză