Burger King a deschis cel de-al cincelea magazin al retelei din Romania
Data publicarii: 10-12-2008 | AfaceriLantul de restaurante tip fast-food Burger King a deschis in luna decembrie, dupa 9 luni de la intrarea pe piata locala, cel de-al cincelea restaurant al retelei din Romania, in Capitala, au declarat miercuri reprezentantii companiei.
Cu o capacitate de 120 mp, restaurantul se afla situat in zona de foodcourt din centrul comercial Cora Pantelimon. "Depasind previziunile anuntate la intrarea pe piata din Romania, de patru restaurante Burger King in 2008, ne vom continua planul de extindere anul viitor si in provincie prin deschiderea primului restaurant din afara Capitalei. Restaurantul va fi deschis in Constanta in centrul comercial Carrefour (Tom)", sustin reprezentantii Atlantic Restaurant, compania care detine franciza Burger King pentru Romania.
Potrivit acestora, in medie, pe zi, 1.000 de persoane trec pragul unui restaurant Burger King, cel mai mare numar de clienti inregistrandu-se in primul restaurant deschis pe piata locala, cel din Baneasa Shopping City, urmat de restaurantul din Cora Lujerului.
Burger King este al doilea lant de restaurante cu servire rapida, ca marime, din lume, din luna aprilie aflandu-se si pe piata din Romania.
Compania romaneasca Atlantic Restaurant System este controlata de oamenii de afaceri Eli Davidai si M. Nasta si a incheiat un acord cu Burger King Europe pentru dezvoltarea la noi in tara a brandului american de fast food-uri. Atlantic Restaurant System a deschis primul restaurant Burger King din Romania in centrul comercial din Capitala, Baneasa Shopping City, in primavara lui 2008 si are in plan extinderea retelei cu inca noua unitati pana la sfarsitul anului 2009.
Potrivit reprezentantilor companiei, investitia medie intr-un restaurant Burger King se ridica la circa 250.000 euro. Compania Burger King opereaza in prezent peste 11.500 de restaurante in 69 de tari printre care Spania, Germania, Turcia, dar si in SUA. Aproximativ 90% din restaurantele brandului american sunt operate prin francize independente, multe dintre acestea apartinand de zeci de ani unor afaceri de familie.
In anul fiscal 2007, compania a raportat venituri de 2,234 miliarde dolari, in crestere cu 9% comparativ cu anul anterior. La 18 mai 2006 Burger King a devenit o companie listata public la Bursa de Valori de la New York.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză