Ultima solutie a somerilor americani: CV imprimat pe tricou
Data publicarii: 11-12-2008 | DiverseDupa cateva luni in care a trimis, in medie, 40 de CV-uri pe zi, Kelly Kinney, o fosta angajata a unei firme de publicitate din Los Angeles, a recurs la o solutie extrema: si-a imprimat pe fata tricoului CV-ul, iar pe spate scrisoarea de intentie, scrie CNN.
Pentru o maxima vizibilitatea ea a inceput sa frecventeze cele mai aglomerate strazi, sa stea ore intregi in intersectiile cele mai mari si sa-si petrecea timpul in cafenelele din centrul orasului. "Publicitatea este domeniul in care am activat pana de curand. Esential este sa stii cum sa te faci observat si cum sa te distingi de ceilalti", spune Kinney.

Kinney a ramas fara serviciu in octombrie 2007 si, de atunci, toate incercarile de a-si gasi o pozitie full time au esuat. Angajatorii potentiali ii spuneau ca pe aceeasi lista mai sunt alti 500 de candidati. "Este extrem de frustrant. Ajungi sa te intrebi unde ai gresit sau ce altceva ai mai putea incerca".
Ideea de a-si imprima CV-ul i-a venit cu o saptamana in urma, cand a vazut un alt tricou pe care scria "Somer".
George Trifu
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri