Media, lovita in plin de criza
Data publicarii: 16-12-2008 | MediaConcedieri, publicatii retrase de pe piata, reduceri salariale. Efectele crizei economice se fac simtite din plin la nivelul trusturilor media de pe piata romaneasca. Zvonurile despre criza financiara pe care o traverseaza trusturile MediaPro si Pro TV au parut sa se confirme in ultima vreme. Acum o saptamana, divizia PubliMedia International a anuntat ca, incepand cu ianuarie 2009, revista "Descopera", precum si cotidianul local "Banateanul" vor aparea exclusiv on-line, continuand cresterea pe internet din 2008.
Totodata, incepand tot cu luna viitoare, revista lunara "Target" va fi relansata, sub numele "DA Premium" si va aparea pe piata in ultima zi de vineri a fiecarei luni, ca supliment al publicatiei "Ziarul Financiar". Ulterior, si angajatii de la "Ziarul de Duminica", supliment de cultura al "Ziarului Financiar", au fost anuntati despre incetarea aparitiei pe print, urmand ca marca sa fie conservata exclusiv on-line, dar doar cu o parte dintre oameni.
Lucian Vasilescu, angajat de peste zece ani in MediaPro, cel care se ocupa de "destinele" publicatiei "Descopera" inca de la aparitia acesteia pe piata, a confirmat pentru EVZ ca "echipa a fost solicitata, in totalitate, sa participe la generarea de continut pentru editia on-line".
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025