Media, lovita in plin de criza

Data publicarii: 16-12-2008 | Media

Concedieri, publicatii retrase de pe piata, reduceri salariale. Efectele crizei economice se fac simtite din plin la nivelul trusturilor media de pe piata romaneasca. Zvonurile despre criza financiara pe care o traverseaza trusturile MediaPro si Pro TV au parut sa se confirme in ultima vreme. Acum o saptamana, divizia PubliMedia International a anuntat ca, incepand cu ianuarie 2009, revista "Descopera", precum si cotidianul local "Banateanul" vor aparea exclusiv on-line, continuand cresterea pe internet din 2008.
 
Totodata, incepand tot cu luna viitoare, revista lunara "Target" va fi relansata, sub numele "DA Premium" si va aparea pe piata in ultima zi de vineri a fiecarei luni, ca supliment al publicatiei "Ziarul Financiar". Ulterior, si angajatii de la "Ziarul de Duminica", supliment de cultura al "Ziarului Financiar", au fost anuntati despre incetarea aparitiei pe print, urmand ca marca sa fie conservata exclusiv on-line, dar doar cu o parte dintre oameni.

Lucian Vasilescu, angajat de peste zece ani in MediaPro, cel care se ocupa de "destinele" publicatiei "Descopera" inca de la aparitia acesteia pe piata, a confirmat pentru EVZ ca "echipa a fost solicitata, in totalitate, sa participe la generarea de continut pentru editia on-line".

Integral in Evenimentul Zilei

Ultimele stiri pe BankNews.ro: