Televiziunile, cea mai usoara prada a crizei
Data publicarii: 17-12-2008 | MediaImpactul crizei financiare asupra pietei media europene in urmatorii doi ani este obiectul de studiu elaborat de reputata institutie financiara Goldman Sachs, intrat in posesia EVZ. Gasirea surselor de finantare va fi principala preocupare a patronilor de presa in intreaga lume si, in opinia expertilor americani, actorii massmedia ale caror venituri vor avea cel mai mult de suferit de pe urma crizei financiare vor fi televiziunile, urmate de operatorii din publicitatea stradala, de ziare si de publicatiile de tip "pagini aurii".
Acestora doua din urma, insa, le este atribuita o mai mare marja de manevra in privinta reducerii costurilor, in timp ce televiziunile Pay-TV sunt considerate mai rezistente la socul financiar.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut