GPS-ul care te duce direct la cadoul dorit
Data publicarii: 21-12-2008 | DiverseOrele pierdute in magazinele din ce in ce mai aglomerate, pe masura ce se apropie Craciunul, in cautarea cadourilor pentru familie si prieteni, vor putea fi in curand reduse substantial, gratie cercetatorilor de la University of Salamanca din Spania, inventatorii unui aparat care te duce direct la tinta.
Gadget-ul a fost testat in cateva mall-uri din Spania, fiind primit favorabil atat de clienti, cat si de patronii magazinelor. "Multi proprietari de magazine cred ca acest aparat ii va ajuta sa atraga mai multi clienti si, in consecinta, sa-si sporeasca vanzarile", spune Javier Bajo, coordonatorul proiectului.
Utilizatorii introduc o serie de informatii-cheie inainte sa plece la cumparaturi: suma de bani disponibila, timpul pe care sunt dispusi sa il aloce, produsele vizate. Apoi, aparatul capteaza informatiile emise prin unde radio si le filtreaza in conformitate cu alegerile facute de client. In final, prin intermediul unei harti a mall-ului, clientul este directionat spre magazinele unde poate gasi produsul selectat.
Aplicatia ar putea deveni o dotare standard a mall-urilor in urmatorii ani, proprietarii de astfel de centre comerciale putand castiga nu numai fidelitatea cumparatorilor de sex feminin, pentru care, in general, orele de shopping se scurg extrem de repede, ci si a barbatilor, care pot in acest fel transa rapid problema cadourilor.
George Trifu
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut