Cum obtin romanii informatii despre ofertele de finantare
Data publicarii: 23-12-2008 | Finante-BanciBrokerul de credite Credit Team a realizat in intervalul iunie-august 2008, un studiu de piata cu privire la modul in care romanii se informeaza atunci cand au nevoie de finantare din partea unei institutii de profil.
Studiul s-a desfasurat pe baza de chestionare aplicate unui esantion de 1840 respondenti din mediul urban (clienti si non-clienti ai companiei), cu varsta cuprinsa intre 20-60 de ani si acopera 14 judete, din fiecare regiune a tarii, marja de eroare fiind de 0,6%, potrivit unui comunicat al firmei.
Conform cercetarii, 30% dintre respondenti prefera sa mearga direct la o institutie de profil pentru a obtine informatii referitoare la piata creditarii pe care sa le foloseasca in interes personal. 28% admit faptul ca dezbat asemenea subiecte cu apropiatii (rude, prieteni, colegi), 21% au mentionat ca prefera sa se informeze singuri, cautand informatiile disponibile online, 12% declara ca primesc informatii prin intermediul materialelor promotionale (flyere, pliante, brosuri, panouri publicitare), 6% considera ca pot extrage informatiile din programele de televiziune, 3% au mentionat ca se informeaza din programele radio.
Intrebati daca doresc sa primeasca informatii periodice referitoare la oportunitatile de finantare existente pe piata, 63% dintre romani au raspuns afirmativ, 24% s-au aratat indecisi, 13% si-au manifestat dezinteresul pentru o astfel de posibilitate.
Din studiul efectuat a rezultat ca, pentru tipul de activitate desfasurata, reclama radio si prezenta in spatiul online sunt cele mai eficiente metode de promovare destinate publicului extern cu caracteristicile mentionate anterior.
George Trifu
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall