Cum obtin romanii informatii despre ofertele de finantare
Data publicarii: 23-12-2008 | Finante-BanciBrokerul de credite Credit Team a realizat in intervalul iunie-august 2008, un studiu de piata cu privire la modul in care romanii se informeaza atunci cand au nevoie de finantare din partea unei institutii de profil.
Studiul s-a desfasurat pe baza de chestionare aplicate unui esantion de 1840 respondenti din mediul urban (clienti si non-clienti ai companiei), cu varsta cuprinsa intre 20-60 de ani si acopera 14 judete, din fiecare regiune a tarii, marja de eroare fiind de 0,6%, potrivit unui comunicat al firmei.
Conform cercetarii, 30% dintre respondenti prefera sa mearga direct la o institutie de profil pentru a obtine informatii referitoare la piata creditarii pe care sa le foloseasca in interes personal. 28% admit faptul ca dezbat asemenea subiecte cu apropiatii (rude, prieteni, colegi), 21% au mentionat ca prefera sa se informeze singuri, cautand informatiile disponibile online, 12% declara ca primesc informatii prin intermediul materialelor promotionale (flyere, pliante, brosuri, panouri publicitare), 6% considera ca pot extrage informatiile din programele de televiziune, 3% au mentionat ca se informeaza din programele radio.
Intrebati daca doresc sa primeasca informatii periodice referitoare la oportunitatile de finantare existente pe piata, 63% dintre romani au raspuns afirmativ, 24% s-au aratat indecisi, 13% si-au manifestat dezinteresul pentru o astfel de posibilitate.
Din studiul efectuat a rezultat ca, pentru tipul de activitate desfasurata, reclama radio si prezenta in spatiul online sunt cele mai eficiente metode de promovare destinate publicului extern cu caracteristicile mentionate anterior.
George Trifu
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025