Cadbury vinde divizia Schweppes
Data publicarii: Astazi, 29-12-2008 | AfaceriCompania Cadbury a hotarat sa renunte la divizia sa de bauturi din Australia, Schweppes Beverages, in favoarea producatorului de bere japonez Asahi sau a Coca-Cola, urmand sa primeasca in schimbul ei 550 de milioane de lire sterline, au anuntat reprezentantii companiei.
Viitorul proprietar nu este stabilit deocamdata, iar asta pentru ca, in ciuda ofertei de cumparare facuta de Asahi, Coca-Cola are drept de preemptiune si poate veni cu o oferta egala sau mai buna pana in luna martie. In caz contrar, Cadbury va definitiva tranzactia cu producatorul japonez pana in mai 2009.
"Vanzarea cu succes a Schweppes Australia este in linia deciziei Cadbury de a renunta la productia de bauturi. Compania se va concentra doar pe dezvoltarea portofoliului de ciocolata, guma si bomboane", a declarat directorul executiv al companiei britanice, Todd Stitzer.
In prima jumatate din 2008, Cadbury a renuntat si la divizia sa de bauturi din America de Nord, care s-a transformat in Dr Pepper Snapple Group si are acum in portofoliu bauturile Dr. Pepper si Snapple, cunoscute mai ales americanilor.
Cadbury plc, compania britanica infiintata acum mai bine de 150 de ani, este unul dintre cei mai importanti producatori de dulciuri din lume, cu un portofoliu care include numeroase marci de ciocolata, guma si bomboane. Compania are si cel mai mare sistem de distributie dintre toti producatorii mondiali de dulciuri. Printre marcile detinute se numara Cadbury, Hollywood, Bubbaloo, Stimorol si Halls.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București