Cadbury vinde divizia Schweppes
Data publicarii: 29-12-2008 | AfaceriCompania Cadbury a hotarat sa renunte la divizia sa de bauturi din Australia, Schweppes Beverages, in favoarea producatorului de bere japonez Asahi sau a Coca-Cola, urmand sa primeasca in schimbul ei 550 de milioane de lire sterline, au anuntat reprezentantii companiei.
Viitorul proprietar nu este stabilit deocamdata, iar asta pentru ca, in ciuda ofertei de cumparare facuta de Asahi, Coca-Cola are drept de preemptiune si poate veni cu o oferta egala sau mai buna pana in luna martie. In caz contrar, Cadbury va definitiva tranzactia cu producatorul japonez pana in mai 2009.
"Vanzarea cu succes a Schweppes Australia este in linia deciziei Cadbury de a renunta la productia de bauturi. Compania se va concentra doar pe dezvoltarea portofoliului de ciocolata, guma si bomboane", a declarat directorul executiv al companiei britanice, Todd Stitzer.
In prima jumatate din 2008, Cadbury a renuntat si la divizia sa de bauturi din America de Nord, care s-a transformat in Dr Pepper Snapple Group si are acum in portofoliu bauturile Dr. Pepper si Snapple, cunoscute mai ales americanilor.
Cadbury plc, compania britanica infiintata acum mai bine de 150 de ani, este unul dintre cei mai importanti producatori de dulciuri din lume, cu un portofoliu care include numeroase marci de ciocolata, guma si bomboane. Compania are si cel mai mare sistem de distributie dintre toti producatorii mondiali de dulciuri. Printre marcile detinute se numara Cadbury, Hollywood, Bubbaloo, Stimorol si Halls.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an