Brokerii de credit s-au apucat si de alte businessuri
Data publicarii: 16-01-2009 | AfaceriDe la depozite si carduri la asigurari si POS-uri, brokerii isi extind portofoliile pentru a compensa efectele inghetului creditarii. "Incepand cu anul in curs, compania noastra intermediaza si produse financiar-bancare non-credit: depozite la scadenta, depozite cu dobanda progresiva, POS-uri, carduri de debit, conturi de economii, spune Roxana Gavrila, director de marketing la Credit Team, liderul pietei de brokeraj de credit.
O strategie asemanatoare abordeaza si locul doi din piata de profil, Kiwi Finance. "Kiwi Finance este o companie de consultanta si servicii financiare, strategia noastra este sa construim si sa extindem pachetele financiare si cu alte produse intr-un mod sustenabil si profesionist. Cele 4 componente de buget sunt: creditare, economisire, investitii si fiscalitate", ne-a spus si Anca Bidian, director general la Kiwi Finance.
Un alt jucator important de pe piata, Ipoteci Direct, a decis in urma cu doua zile sa isi extinda portofoliul de produse prin perfectarea unor intelegeri cu trei dintre cele mai importante companii de asigurari din Romania, potrivit Ralucai Dobre, analist la brokerul de credit.
Si brokeri mai mici, cum ar fi Finzoom, distribuie deja asigurari generale.
Brokerii nu vor renunta insa la activitatea principala, aceea de intermediere de credite, si spun ca isi vor folosi reteaua de agentii pentru a promova paralel si noile produse. "Aceste produse se vor alatura portofoliului destinat brokerajului de credite, ceea ce inseamna extinderea portofoliului de intermediere detinut de Credit Team dincolo de sfera produselor de creditare. Totodata, Credit Team pune la dispozitia unui agent de asigurare o serie de facilitati logistice aferente retelei sale, in vederea prezentarii produselor de asigurare-reasigurare in locuri deja cunoscute publicului", explica Roxana Gavrila. Exista insa si riscuri in cazul in care noul portofoliu nu este administrat corespunzator. "Suplimentarea portofoliului cu alte produse este o solutie de avarie care daca nu este bine pregatita risca sa esueze inainte de implementare. Iar ca singura masura, nu cred ca este solutia salvatoare in criza... riscul este sa se transforme o industrie de servicii de brokeraj in vanzatori de orice se poate sau nu se poate vinde", puncteaza Anca Bidian.
Integral in Cotidianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive