Cresteri in publicitate la nivel mondial, in ciuda crizei
Data publicarii: 17-01-2009 | MediaInvestitiile in publicitate la nivel mondial au inregistrat, in intervalul iulie - septembrie 2008, o crestere de 2,9% fata de aceeasi perioada din 2007, in ciuda crizei financiare, potrivit unui studiu al companiei Nielsen, citat de presa britanica.
Studiul AdView Pulse arata ca pietele care au determinat dinamici pozitive pentru al treilea trimestru de anul trecut sunt China, Hong Kong si Indonezia, unde au fost inregistrate cresteri de pana la 16,9%.
In Europa, chiar daca sase dintre cele 10 tari europene incluse in studiu au fost marcate, in perioada analizata, de diamici pozitive, piata de advertising a inregistrat, la nivel continental, o scadere de 5,9%. "Se pare ca, in Europa, investitorii in publicitate sunt mult mai rezervati, efectele crizei fiind evidente, mai ales in tari precum Spania si Turcia", a spus reprezentantul Nielsen, Michele Strazzera.
In Statele Unite, piata de publicitate a crescut cu 3,1%, in principal datorita Jocurilor Olimpice si pregatirilor pentru campania electorala privind alegerile prezidentiale din noiembrie.
Potrivit aceluiasi studiu, canalele media care, in perioada analizata, au avut cel mai mult de castigat de pe urma crizei sunt televiziunea si radioul, in timp ce zona de print a pierdut aproape 2%, la nivel global.
Pentru 2009, previziunile specialistilor privind incasarile din publicitate la nivel mondial sunt negative. Astfel, piata ar urma sa atinga cele mai mici valori din ultimii opt ani. Din 2010, se anticipeaza ca televiziunile vor atrage sume record din publicitate, datorita reconstruirii brandurilor afectate de criza.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri