Ogilvy lanseaza OgilvyInteractive - joint-venture intre Ogilvy Group si Senior Interactive
Data publicarii: 19-01-2009 | MediaOgilvy Group Romania, unul dintre cele mai puternice grupuri de comunicare integrata din Romania, lanseaza OgilvyInteractive pe piata romaneasca printr-un parteneriat cu Senior Interactive, cea mai mare agentie independenta de comunicare online full service.
Manuela Necula, CEO Ogilvy Group Romania, afirma: "La nivelul intregului grup Ogilvy exista o preocupare deja demonstrata pentru dezvoltarea capabilitatilor noastre in mediul digital, domeniu cu un impact major in viitorul industriei noastre. In Romania, ne-am situat printre inovatorii pietei de advertising in ceea ce priveste integrarea domeniului digital in campaniile de comunicare 360. Odata cu lansarea OgilvyInteractive, in parteneriat cu cea mai mare firma specializata din tara, vom extinde si perfectiona competentele noastre, oferind clientilor solutii inovative in domeniul Interactive si campanii adaptate noilor cerinte ale pietei si consumatorilor."
Acest parteneriat va fi coordonat de catre Mihai Tataru, Managing Director Senior Interactive, si de Vasile Alboiu, Digital Creative Director Ogilvy.
"Prin joint-venture-ul dintre Ogilvy Group si Senior Interactive trecem la un "next level" al sinergiei intre digital si ceea ce am obisnuit sa numim advertising clasic. OgilvyInteractive, noul brand pe care il introducem in piata in 2009, detine deja competente de creatie si strategie din ambele medii si o echipa de client service specializata in digital. Prin intermediul Senior Interactive, clientii au acces la o infrastructura tehnica si de dezvoltare interactiva solida, la care se adauga know-how-ul extensiv din zona de interactive pe care Ogilvy il detine in reteaua internationala si pe care il implementam pe piata din Romania." adauga Mihai Tataru.
Oferta OgilvyInteractive include servicii de strategie si creatie specializata pe online, management integrat al campaniilor de comunicare interactiva si dezvoltare de programe de achizitie si loializare de clienti, reprezentand o extindere fireasca a portofoliului de servicii oferite pana in prezent de Ogilvy pentru mediul digital. Prin intermediul diviziei de operatiuni a Senior Interactive, OgilvyInteractive ofera clientilor solutii complete de dezvoltare interactiva, de la concept la implementarea integrala a proiectului si mentenanta pe toata durata de viata.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024