Mobexpert acuza, in instanta, firma Kika de concurenta neloiala
Data publicarii: 23-01-2009 | AfaceriReteaua de magazine Mobexpert i-a dat in judecata, la Tribunalul Bucuresti, pe reprezentantii Kika, acuzandu-i de concurenta neloiala pentru ca ar folosi un slogan de promovare asemanator cu cel al Mobexpert.
Reprezetantii Mobexpert spun ca sloganul nou infiintatului magazin de mobila Kika, "Mii de idei pentru amenajarea dormitorului", este asemanator cu cel al magazinului familiei Sucu, "Mii de idei frumoase, care nu sunt neaparat scumpe", ceea ce creeaza cumparatorilor "confuzie si riscul de asociere". Ei ii acuza pe cei de la Kika de faptul ca vor sa se foloseasca de renumele Mobexpert pentru a intra mai usor pe piata din Romania.
De asemenea, Mobexpert arata, in actiunea depusa la dosar, ca "gradul de similaritate vizuala este foarte ridicat, dat fiind impactul inceputului comun al sloganurilor in perceptia consumatorului potential".
Mobexpert isi motiveaza actiunea aratand ca exista un risc ca oamenii care vad reclama sa creada ca marfa provine de la acelasi producator si sa se creeze ideea ca e vorba de aceeasi gama de produse.
Prin urmare, reprezentantii Mobexpert le cer magistratilor sa oblige Kika sa inceteze sa foloseasca sloganul, pentru ca le incalca dreptul la marca, si sa achite cheltuielile de judecata.
Kika nu a depus inca nici un document la dosarul din instanta.
Primul termen al procesului va avea loc in data de 27 ianuarie.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara