Cum vor arata bancile viitorului?

Data publicarii: 27-01-2009 | Finante-Banci

Barclays, una dintre cele mai importante banci din Marea Britanie, si-a propus sa inoveze modul in care bancile interactioneaza cu clientii, deschizand o filiala concept in Piccadilly Circus din Londra, in cadrul careia cuvintele de ordine sunt tehnologia si informatia.

Pe aproape 1.000 metri patrati, Barclays ofera clientilor o modalitate inedita de a accesa serviciile si informatiile necesare. Ei au la dispozitie platforma Microsoft Surface, prin care procurarea datelor necesare este facila si intuitiva.

Toti clientii bancii sunt intampinati de un urias ecran care, prin intermediul unei console deschide calea spre informatiile relevante din capitala Marii Britanii obtinute din principalele publicatii si bloguri locale.

Filiala executa orice tip de serviciu bancar, atat pentru clientii fizici, cat si pentru cei juridici. Ei au la dispozitie spatii private in care isi pot aranja documentele sau sta de vorba cu functionarii bancari. Angajatii banci dispun, totodata, de laptopuri de mici dimensiuni astfel incat sa poata prelua clientii care stau la rand si sa le rezolve problemele fara a mai fi nevoiti sa astepte.

Filiala dispune de o gama larga de facilitati pe care clientii le pot folosi fara ajutorul functionarilor, precum ATM-urile, aparate de transformat dolari in euro sau invers, masini de schimb a monedelor in bancnote.

Redactia BankNews.ro

Ultimele stiri pe BankNews.ro: