''Ce responsabilitati am?'' - marea curiozitate a candidatilor pentru un job
Data publicarii: 27-01-2009 | HR/CariereOptimismul, dinamismul si hotararea sunt factorii cheie care diferentiaza un candidat de succes de restul, potrivit studiului "Assessing the Candidate Experience" efectutat prin participarea mai multor organizatii britanice.
Acelasi studiu a scos in evidenta ca cel mai folosit mijloc pe care il folosesc candidatii pentru gasirea unui loc de munca este interentul, 71% verificand cu regularitate noile oferte aparute pe site-urile specializate. Anunturile publicate in ziarele tiparite sunt citite de 55%, in timp de doar 4% dintre cei aflati in cautarea unui serviciu au declarat ca arunca o privire si pe retelele sociale online.
Referitor la informatiile pe care un candidat vrea sa le afle de la angajator inainte de a aplica pentru o oferta, 85% au declarat ca vor sa stie in mod clar rolul si responsabilitatile pe care le vor avea in firma, 76% ce salariu vor avea, 66% locatia firmei.
20% dintre respondentii chestionati au declarat ca ar vrea sa afle mai multe despre firma direct din anuntul de angajare publicat pe print sau internet.
Dintre cei care au primit jobul, aproape doua treimi (63%) l-au refuzat. 51% dintre acestia au spus ca termenii si conditiile s-au dovedit neatractive, iar alti 20% au pus refuzul pe seama rolului din cadrul companiei, care nu se suprapunea pe descrierea din anunt a job-ului.
George Trifu
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut