Europenii si-au sporit cumparaturile cu cardul prin internet de sarbatori
Data publicarii: 27-01-2009 | InternationalTranzactiile prin internet cu carduri Visa derulate pentru cumparaturile de Craciun au crescut in Europa, in decembrie 2008, cu 24% fata de aceeasi perioada din 2007, arata datele publicate marti de Visa Europe.
Cea mai aglomerata zi a fost 1 decembrie, cand s-au derulat 3,9 milioane de tranzactii, in valoare de 280,6 milioane euro.
Potrivit datelor Visa Europe, europenii posesori de carduri Visa au preferat in decembrie 2008, mai mult ca in alti ani, sa isi faca din timp cumparaturile prin internet.
In schimb, cumparaturile in magazine au fost facute cu foarte putin timp inainte de Craciun. Nivelul maxim a fost atins in 23 decembrie, zi in care au fost inregistrate 731 tranzactii cu carduri Visa in fiecare secunda, la ora de varf.
In total, in 23 decembrie s-au procesat 24,5 milioane de tranzactii si s-au cheltuit prin carduri Visa 1,4 miliarde euro.
In intervalul 1 decembrie 2008 - 4 ianuarie 2009 au fost realizate in Europa 532,4 milioane de tranzactii cu carduri Visa, fiind cheltuite 30,1 miliarde euro.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri