Criza scoate micile afaceri la vanzare
Data publicarii: 07-02-2009 | AfaceriPreturile difera in functie de afacere: de la 29.000 de euro pentru un salon de cosmetica la 90.000 de euro pentru o spalatorie. Nevoia de lichiditati ii determina pe micii intreprinzatori sa renunte la afacerile puse pe picioare cu mult timp in urma si sa le ofere acum spre vanzare. "Acesta este cel mai nou tip de oferte de pe piata, care la o prima privire incanta, insa este o provocare sa preiei din mers un business fara a avea garantia ca va functiona si cu informatii minime, sau doar supozitii, despre ceea ce s-ar putea intampla in urmatoarele sase luni la nivelul economiei nationale", afirma consultantii EuroMetropola.
Sunt oferte in aproape toate zonele Bucurestiului, iar preturile nu sunt prohibitive. "Se cer 29.000 de euro pentru un salon de infrumusetare in zona Iancului, 90.000 de euro pentru o spalatorie auto in zona Trafic Greu, 55.000 de euro pentru o cafenea la Obor sau 70.000 de euro pentru un cabinet stomatologic intr-o clinica privata", exemplifica cei de la EuroMetropola.
Preturile includ atat spatiul, cat si toata logistica necesara. Cumparatorul poate prelua si personalul. Preturile sunt negociabile. Presati de criza, proprietarii sunt dispusi sa mai lase din pret.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an