Editie speciala Renault Laguna Black Edition
Data publicarii: 12-02-2009 | AutoProducatorul auto francez Renault a lansat o editie speciala a modelului Laguna, Laguna Black Edition, care aduce in plus atat un design imbunatatit cat si o gama mai puternica de motorizari, de 110, 130 si 150 CP.
Modelul standard vine cu jante de 16 inch, cateva culori speciale, nedisponibile si pe alte modele, ABS, ESP, Bluetooth, Bi-Xenon, sunet de la Arkamys si stergatoare de faruri. Modelul cu motorul de 110 CP are un consum mediu de 4,9 litri si o autonomie de 1300 de km, in timp ce motorul de 130 CP consuma 6l/100km.
In Franta, varianta de baza a noului Laguna Black Edition este de 25.800 de euro, iar pentru un Estate, care are inclus si pachetul de confort, 27.000 euro.

George Trifu
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil