Companiile de pe Bursa arata primele cum le-a lovit euro
Data publicarii: 16-02-2009 | AfaceriPeste 80% dintre cele 44 de companii de pe Bursa care au raportat pana in prezent rezultatele preliminare pe 2008 au inregistrat pierderi din cauza deprecierii leului si a scumpirii creditarii.
Practic, aproape tot ce au castigat companiile anul trecut din activitatea de baza au dat pe credite la banci sau pe plata altor datorii. Per total, pierderile financiare cumulate ale emitentilor de la Bursa s-au ridicat la 1,1 mld. lei (circa 300 mil. euro), adica aproape cat profitul net inregistrat de BRD, a doua banca din Romania ca marime. In analiza nu au fost cuprinse SIF-urile si bancile.
Integral in Ziarul Financiar
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil