Discovery, cel mai apreciat post TV non-fictiune
Data publicarii: 17-02-2009 | MediaDiscovery Channel se afla pe primul loc in clasamentul preferintelor telespectatorilor romani - in categoria "posturi TV non-fictiune" - potrivit celor mai recente studii calitative realizate in Romania de catre compania Discovery Networks Europa Centrala (DNCE).
Cele mai recente date de audienta confirma acest interes crescand, astfel incat, in ianuarie 2009, Discovery Channel a inregistrat o crestere cu 40% a share-ului pe publicul sau tinta (barbati intre 25-39 ani), comparativ cu luna ianuarie 2008, potrivit datelor furnizate de compania Gfk.
In iulie 2008, Discovery Networks Europa Centrala a coordonat un studiu "brand tracker" in Romania, pentru a afla cum este perceput brand-ul Discovery de catre telespectatorii romani. Rezultatele au demonstrat ca Discovery Channel se bucura de o frecventa mare de vizionare si o afinitate pozitiva, mai ales in randul publicului tinta.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday