Discovery, cel mai apreciat post TV non-fictiune
Data publicarii: 17-02-2009 | MediaDiscovery Channel se afla pe primul loc in clasamentul preferintelor telespectatorilor romani - in categoria "posturi TV non-fictiune" - potrivit celor mai recente studii calitative realizate in Romania de catre compania Discovery Networks Europa Centrala (DNCE).
Cele mai recente date de audienta confirma acest interes crescand, astfel incat, in ianuarie 2009, Discovery Channel a inregistrat o crestere cu 40% a share-ului pe publicul sau tinta (barbati intre 25-39 ani), comparativ cu luna ianuarie 2008, potrivit datelor furnizate de compania Gfk.
In iulie 2008, Discovery Networks Europa Centrala a coordonat un studiu "brand tracker" in Romania, pentru a afla cum este perceput brand-ul Discovery de catre telespectatorii romani. Rezultatele au demonstrat ca Discovery Channel se bucura de o frecventa mare de vizionare si o afinitate pozitiva, mai ales in randul publicului tinta.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall