Playboy ar putea fi scos la vanzare, din cauza crizei economice
Data publicarii: 21-02-2009 | MediaUna dintre cele mai cunoscute reviste pentru barbati din intreaga lume nu a fost ocolita de probleme cauzate de criza economice. Sefii Playboy au anuntat ca sunt pregatiti sa vanda compania, dar au precizat ca nu vor vinde revista separat.
Reprezentantii Playboy au anuntat pierderi de peste 100 de milioane de euro in ultimul trimestru. Sefii companiei, care a devenit celebra datorita revistei pentru adulti si logo-ului cu iepurasul, sunt pregatiti sa iasa la vanzare.
"Rezultatele eforturilor noastre de pana acum ar trebui sa fie semnificative, dar confruntati cu actualele conditii economice este clar ca eforturile noastre de reorganizare trebuie sa continue", a declarat Jerome Kern, director interimar al companiei.
Prima editie a Playboy, care a avut-o pe Marilyn Monroe pe coperta, a aparut in decembrie 1953. Fondatorul Hugh Hefner, care avea 27 de ani la acel moment, nu era sigur de succesul pe care il va avea proiectul sau si nici macar nu a dat un numar revistei.
Dar succesul nu a intarziat sa apara. Ideea lui Hefner, enuntata inca din primul numar, a atras o multime de cumparatori: "Vrem sa fie foarte clar: nu suntem o revista pentru intreaga familie".
Totusi, aparitia mai multor reviste rivale pe piata a pus multa presiune asupra brandului celebru, iar aparitia Internetului a afectat vanzarile. Hefner a renuntat la postul de conducere al revistei cedand locul lui Christine, fiica lui. Pierderile din ultima vreme au facut-o pe Christine sa demisioneze in decembrie 2008.
Compania a redus personalul cu 14 la suta anul trecut.
dailymail.co.uk via Realitatea.net
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an