Brokerii germani lupta cu criza deghizati in costume de carnaval
Data publicarii: 25-02-2009 | InternationalCu ocazia carnavalurilor care au loc in aceste zile in Germania, brokerii de la Bursa din Frankfurt au uitat pentru cateva momente de criza si au mers la serviciu imbracati in diverse costume.
Turbulentele de pe pietele financiare nu stiu insa de gluma. Indicele german DAX inregistra ieri, in a doua parte a sedintei de tranzactionare, un declin de 0,75%, pe fondul sentimentului negativ care a pus stapanire pe investitorii din intreaga lume. De altfel, chiar si traderii si-au ascuns cu greu pesimismul, sub mastile de carnaval.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil