Cele mai populare branduri pe online
Data publicarii: 26-02-2009 | MediaDacia ramane cel mai popular brand romanesc in mediul online, insa una dintre cele mai bune evolutii in randul utilizatorilor de internet o are Ursus, brand care a declasat Arctic de pe pozitia secunda, potrivit celei de-a doua editii a studiului Leading Brands by Romanian Internet Users, realizat in randul internautilor din Romania de Gemius Research si Evensys.
Prezentat in cadrul evenimentului Digital Marketing Forum, studiul a fost realizat, in perioada ianuarie-februarie 2009, pe 2.769 de respondenti reprezentand utilizatori de internet din Romania, cu varsta intre 18 si 45 de ani. Dacia continua sa fie considerat de utilizatorii de internet si cel mai de incredere brand (cu 25%), fiind urmat, la fel ca si in topul popularitatii, de Ursus, Arctic si BCR (fiecare cu 6%). Dacia a reusit sa se mentina si in clasamentul global al celor mai populare branduri pe internet, unde ocupa pozitia a sasea. Pe de alta parte, eJobs este singurul brand romanesc din topul primelor zece marci prezente pe internet, condus de gigantii Google, Yahoo! si Coca-Cola. La nivel global, internautii romani considera ca brandurile cele mai populare sunt Coca-Cola, Nokia si Nike.
Cel mai popular brand din categoria finante-banci a ramas, ca si anul trecut, ING, care face echipa cu BRD si BCR in toate topurile categoriei. Din randul produselor de ingrijire personala, Nivea este considerat cel mai popular brand, in timp ce Avon are cea mai buna prezenta online. Categoria IT este dominata, ca si anul trecut, de Microsoft, in timp ce topurile sectorului produselor electronice sunt impartite de Sony si Nokia. O situatie asemanatoare este si in cazul marcilor de telecomunicatii: daca Orange este cel mai popular, Vodafone s-a impus in topurile prezentei si al importantei online. Potrivit studiului, in domeniile IT, asigurari exista un grad de corelare mai mare intre prezenta online si importanta brandului. Potrivit lui Catalin Emilian, operations manager Gemius Research, campaniile desfasurate online de branduri nu au influentat direct rezultatele studiului, ci indirect.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara