Cele mai populare branduri pe online
Data publicarii: 26-02-2009 | MediaDacia ramane cel mai popular brand romanesc in mediul online, insa una dintre cele mai bune evolutii in randul utilizatorilor de internet o are Ursus, brand care a declasat Arctic de pe pozitia secunda, potrivit celei de-a doua editii a studiului Leading Brands by Romanian Internet Users, realizat in randul internautilor din Romania de Gemius Research si Evensys.
Prezentat in cadrul evenimentului Digital Marketing Forum, studiul a fost realizat, in perioada ianuarie-februarie 2009, pe 2.769 de respondenti reprezentand utilizatori de internet din Romania, cu varsta intre 18 si 45 de ani. Dacia continua sa fie considerat de utilizatorii de internet si cel mai de incredere brand (cu 25%), fiind urmat, la fel ca si in topul popularitatii, de Ursus, Arctic si BCR (fiecare cu 6%). Dacia a reusit sa se mentina si in clasamentul global al celor mai populare branduri pe internet, unde ocupa pozitia a sasea. Pe de alta parte, eJobs este singurul brand romanesc din topul primelor zece marci prezente pe internet, condus de gigantii Google, Yahoo! si Coca-Cola. La nivel global, internautii romani considera ca brandurile cele mai populare sunt Coca-Cola, Nokia si Nike.
Cel mai popular brand din categoria finante-banci a ramas, ca si anul trecut, ING, care face echipa cu BRD si BCR in toate topurile categoriei. Din randul produselor de ingrijire personala, Nivea este considerat cel mai popular brand, in timp ce Avon are cea mai buna prezenta online. Categoria IT este dominata, ca si anul trecut, de Microsoft, in timp ce topurile sectorului produselor electronice sunt impartite de Sony si Nokia. O situatie asemanatoare este si in cazul marcilor de telecomunicatii: daca Orange este cel mai popular, Vodafone s-a impus in topurile prezentei si al importantei online. Potrivit studiului, in domeniile IT, asigurari exista un grad de corelare mai mare intre prezenta online si importanta brandului. Potrivit lui Catalin Emilian, operations manager Gemius Research, campaniile desfasurate online de branduri nu au influentat direct rezultatele studiului, ci indirect.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut