Publicitate doar pentru presa auditata BRAT
Data publicarii: Astazi, 03-03-2009 | MediaBiroul Roman de Audit al Tirajelor a lansat o campanie de comunicare pentru educarea clientilor de publicitate. Organizatia a lansat, ieri, un program care incearca sa convinga companiile sa cumpere reclama doar in publicatiile, tiparite sau online, auditate de BRAT.
BRAT a pornit prima campanie de comunicare ce incearca sa educe clientii de publicitate si institutiile publice din Romania si are ca scop sporirea increderii acestora in presa scrisa auditata si in site-urile web masurate de SATI. Publicul tinta este format din clienti si agentii de publicitate si institutii ale statului.
Campania se adreseaza si institutiilor statului pentru ca "se intampla sa arunce bugete consistente pe baza «emotionala»", a declarat Dragos Stanca, Managing Director al F5, divizia online a trustului Realitatea Catavencu.
"Una dintre problemele identificate de BRAT a fost aceea ca, in pofida faptului ca piata este destul de matura, bugetele de publicitate care ajung in presa auditata sunt uneori mai mici decat in cazul publicatiilor fara rezultate", a declarat Silviu Ispas presedintele BRAT, in cadrul conferintei de lansare.
El a mai spus ca respectiva campanie nu este legata de criza, dar se suprapune cu un moment interesant al pietei. "Industria media are nevoie de rezultate referitoare la performanta publicatiilor", a mai spus Ispas. Campania "BRAT da valoare publicitatii" se va derula in urmatoarele doua-trei luni pe print, online si direct mailing.
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private