Publicitate doar pentru presa auditata BRAT
Data publicarii: 03-03-2009 | MediaBiroul Roman de Audit al Tirajelor a lansat o campanie de comunicare pentru educarea clientilor de publicitate. Organizatia a lansat, ieri, un program care incearca sa convinga companiile sa cumpere reclama doar in publicatiile, tiparite sau online, auditate de BRAT.
BRAT a pornit prima campanie de comunicare ce incearca sa educe clientii de publicitate si institutiile publice din Romania si are ca scop sporirea increderii acestora in presa scrisa auditata si in site-urile web masurate de SATI. Publicul tinta este format din clienti si agentii de publicitate si institutii ale statului.
Campania se adreseaza si institutiilor statului pentru ca "se intampla sa arunce bugete consistente pe baza «emotionala»", a declarat Dragos Stanca, Managing Director al F5, divizia online a trustului Realitatea Catavencu.
"Una dintre problemele identificate de BRAT a fost aceea ca, in pofida faptului ca piata este destul de matura, bugetele de publicitate care ajung in presa auditata sunt uneori mai mici decat in cazul publicatiilor fara rezultate", a declarat Silviu Ispas presedintele BRAT, in cadrul conferintei de lansare.
El a mai spus ca respectiva campanie nu este legata de criza, dar se suprapune cu un moment interesant al pietei. "Industria media are nevoie de rezultate referitoare la performanta publicatiilor", a mai spus Ispas. Campania "BRAT da valoare publicitatii" se va derula in urmatoarele doua-trei luni pe print, online si direct mailing.
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri