Cum se facea publicitate in urma cu 150 de ani
Data publicarii: 17-03-2009 | MediaPerioada de soldari si lichidarea stocului dupa un faliment au fost promovate prin reclame in ziarele romanesti inca din secolul al XIX-lea. Publicitatea de acum mai bine de 120 de ani folosea aceleasi metode persuasive, ca in zilele noastre, pentru a determina consumatorii sa cumpere produsele sau serviciile promovate. Primele tipuri de reclame aparute in ziarele romanesti semanau cu niste anunturi publicate pe aproape un sfert de pagina. Ulterior, designul lor a fost imbunatatit, si au aparut siglele si logourile.
Marinela Barta, muzeograf in cadrul Muzeului "Casa Muresenilor" din Brasov, a reusit sa parcurga toate paginile "Gazetei de Transilvania", detinuta de familia Muresianu, in care erau publicate machetele publicitare ale vremii.

Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri