Dupa plasma si LCD, intra in scena televizoarele cu laser
Data publicarii: 19-03-2009 | IT&CIntre uriasele televizoare alb-negru de acum 50 de ani, cu zeci de lampi in spatele ecranului si LCD-ul de astazi, pare sa nu mai existe nicio legatura. Indeplinesc aceeasi functie, insa tehnologia folosita este in totalitate diferita.
La fel s-ar putea spune nu peste multi ani, de data aceasta antichitatea fiind modernele LCD-uri vandute in prezent. Si, deocamdata, cea mai mare sansa sa le inlocuiasca o au televizoarele pe baza de laser, aflate deja pe masa de lucru a oamenilor de stiinta.
Marele avantaj al acestora este capacitatea de a reda mult mai fidel culorile. Cele mai performante televizoare aflate pe piata reproduc maxim 60% din culorile pe care ochiul uman le poate percepe. In schimb, un Laser TV reda peste 90%. In plus, cantitatea de energie consumata este redusa cu 50%.
Principiul de baza consta intr-un emitator de raze laser care, la fel ca si o imprimanta, produce trei culori fundamentale: rosu, albastru si verde. Problema principala rezida in potentialul periculos al razelor, tehnicienii straduindu-se acum sa reduca orice risc.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri