La Poste intra pe piata din Romania, dupa achizitia Hit Mail
Data publicarii: 24-03-2009 | InternationalLa Poste a anuntat luni achizitia prin intermediul filialei Mediapost a grupului Hit Mail, specializat in marketingul direct din Romania, continuandu-si astfel dezvoltarea pe plan extern, relateaza AFP.
"Cu o cifra de afaceri de 7,8 milioane euro si 550 de colaboratori", grupul Hit Mail, compus din cinci societati, "este unul dintre liderii din sectorul de marketing direct din Romania", a anuntat institutia intr-un comunicat.
Piata de distributie de reclame tiparite "este foarte putin dezvoltata" in Romania, unde reprezinta doar 2-3% din investitiile in publicitate, fata de 20% in Franta, dar "este in crestere puternica, de 10-20% pe an", a explicat grupul.
Aceasta operatiune marcheaza dorinta La Poste, care a inregistrat rezultate in scadere accentuata in 2008, afectate de scaderea volumelor de curierat, de a se dezvolta prin achizitii bine tintite, pe piete cu potential de crestere.
Mediapost realizeaza, astfel, a treia achizitie din ultimele luni, dupa intrarea pe piata din Portugalia, in septembrie 2008, si pe cea din Spania, in decembrie.
La Poste are statut de grup public in Franta si activeaza pe piata de curierat, dar si pe cea a serviciilor bancare, prin filiala La Banque Postale.
Pentru 2008, La Poste a afisat un profit net in scadere cu 44%, la 529 milioane euro, ca urmare a restrangerii actrivitatilor de curierat si a cresterii provizioanelor, si nu se asteapta la o imbunatatire a rezultatelor in acest an. Cifra de afaceri a grupului a urcat usor anul trecut, cu 0,2% pana la 20,83 miliarde euro.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an