La Poste intra pe piata din Romania, dupa achizitia Hit Mail
Data publicarii: 24-03-2009 | InternationalLa Poste a anuntat luni achizitia prin intermediul filialei Mediapost a grupului Hit Mail, specializat in marketingul direct din Romania, continuandu-si astfel dezvoltarea pe plan extern, relateaza AFP.
"Cu o cifra de afaceri de 7,8 milioane euro si 550 de colaboratori", grupul Hit Mail, compus din cinci societati, "este unul dintre liderii din sectorul de marketing direct din Romania", a anuntat institutia intr-un comunicat.
Piata de distributie de reclame tiparite "este foarte putin dezvoltata" in Romania, unde reprezinta doar 2-3% din investitiile in publicitate, fata de 20% in Franta, dar "este in crestere puternica, de 10-20% pe an", a explicat grupul.
Aceasta operatiune marcheaza dorinta La Poste, care a inregistrat rezultate in scadere accentuata in 2008, afectate de scaderea volumelor de curierat, de a se dezvolta prin achizitii bine tintite, pe piete cu potential de crestere.
Mediapost realizeaza, astfel, a treia achizitie din ultimele luni, dupa intrarea pe piata din Portugalia, in septembrie 2008, si pe cea din Spania, in decembrie.
La Poste are statut de grup public in Franta si activeaza pe piata de curierat, dar si pe cea a serviciilor bancare, prin filiala La Banque Postale.
Pentru 2008, La Poste a afisat un profit net in scadere cu 44%, la 529 milioane euro, ca urmare a restrangerii actrivitatilor de curierat si a cresterii provizioanelor, si nu se asteapta la o imbunatatire a rezultatelor in acest an. Cifra de afaceri a grupului a urcat usor anul trecut, cu 0,2% pana la 20,83 miliarde euro.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri