Criza se vinde cel mai bine pe timp de criza
Data publicarii: 04-04-2009 | DiverseIn vreme de criza, cel mai bine se vinde chiar criza. Restaurante au meniuri de criza, magazinele au preturi de criza, iar cuvantul ii atrage ca un magnet pe cumparatori.
Ceea ce clientii simt, specialistii stiu: e vorba doar de o strategie de vanzari. Mihaela Georgescu, reprezentat al unei agentii de publicitate: "Orice produs care este exact la fel si se promoveaza la fel ca anul trecut, are acum o a doua denumire de criza sau un nou pret de criza. De fapt e doar o strategie de marketing".
Strategie sau nu, efectul se simte totusi in buzunar. Cert este ca strategia "de criza" merge de minune, asa ca administratorii n-au de gand sa renunte prea repede la ea.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri