Romanii, cei mai fideli europeni ai IFN-urilor
Data publicarii: 15-04-2009 | Finante-BanciRomanii sunt cei mai fideli europeni ai serviciilor oferite de institutiile financiare nebancare, 88% dintre acestia apreciind ca foarte satisfacatoare relatia pe care o au cu compania de la care au contractat un imprumut.
Potrivit unei analize a comportamentului clientilor din noua tari europene realizat de compania Cetelem, 69% dintre romani sunt loiali companiilor creditoare cu care lucreaza. In tari precum Franta, Belgia, Spania, Germania sau Cehia, gradul de loialitate este in scadere si coboara pana la un maximum de 26%, in cazul nemtilor.
Mai mult, 87% dintre romani ar recomanda-o ca solutie prietenilor aflati in cautarea unui credit avantajos, in timp ce ungurii, italienii si spaniolii ar da referinte pozitive vizavi de institutia financiara cu care lucreaza in proportie de doar 77%, respectiv 75% si 68%. Germania este singura tara europeana unde procentul clientilor care ar recomanda compania financiara cu care lucreaza scade sub 50%, rezultand astfel un grad de satisfactie foarte scazut.
Principalele motive de satisfactie ale romanilor vizavi de relatia pe care o au cu compania creditoare se refera la viteza de aprobare a dosarelor, nivelul de dobanda practicata, dar mai ales la disponibilitatea si capacitatea angajatilor de a oferi solutii personalizate, adaptate fiecarei nevoi in parte.
George Trifu
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză