Primul ghid vestimentar pe timp de criza
Data publicarii: 20-04-2009 | LifestyleIn vremuri de criza, dar nu numai, aspectul general poate cantari greu la un interviu sau in reusita unei afaceri. Unii consultanti de imagine sustin ca tinuta vestimentara conteaza in proportie de 50 la suta in relatiile cu partenerii de afaceri, atunci cand vrei sa impui seriozitate si incredere. Doamnelor care vor sa impresioneze prin garderoba aleasa le recomandam primul ghid vestimentar destinat femeilor de cariera.
Primele minute fata in fata cu posibilul partener de afaceri pot fi, si de regula chiar sunt, decisive. Pana si cele mai mici detalii conteaza, iar tinuta, accesoriile si parfumul pot fi un alt fel de CV decat cel tarditional.
Si pentru ca este un ghid vestimantar pentru oameni din busniess, chiar si abordarea este una pe masura. Mihaela Berciu ne explica si cum poti calcula rentabilitatea unei haine, prin asa-numitul cost per purtare. [scris pe imagine.
Daca un sacou costa 1000 de lei si il poti asorta la 10 tinute vestimentare, costul sacoului per purtare este 100 lei. Daca mai calculam ca purtam sacoul de cel putin 10 ori pe an atunci costul sacoului devine 10 lei. Dar oare teoria reflecta realitatea ?
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri