Companiile afectate de criza se muta in birouri virtuale
Data publicarii: 23-04-2009 | AfaceriInchirierea de spatii de birouri pentru perioade scurte de timp a fost o solutie folosita in ultimii ani in special de firmele care testau anumite piete. Companiile lovite de recesiune, care incearca sa isi diminueze costurile imobiliare, sunt si ele interesate, in ultimul timp, de aceasta varianta. Isi echipeaza angajatii cu telefoane inteligente si cu laptopuri si ii muta din sedii in "birouri virtuale".
Contextul economic dificil din ultimele luni ii obliga pe angajatori sa caute tot mai insistent variante flexibile privind reducerea costurilor imobiliare, sustin expertii companiilor specializate in solutii de amenajare a spatiilor de lucru.
"Companiile au creat o noua generatie de angajati mobili care nu au nevoie in permanenta de un birou, dar necesita un mediu de lucru profesionist si servicii de asistenta la cerere. Birourile virtuale s-au dovedit populare printre companiile care doresc sa isi diminueze costurile operationale", sustine Mark Dixon, CEO al Regus Group, companie care ofera deja astfel de servicii pentru firme importante din intreaga lume.
Lucrezi de acasa si te intalnesti cu clientii in "biroul virtual"
Practic, companiile isi ajuta angajatii sa isi amenajeze birouri acasa si le ofera posibilitatea de a utiliza "birouri virtuale" in loc sa se deplaseze pana la sediu.
In momentul in care au nevoie de facilitati situate central pentru intalnirile cu clientii, angajatii apeleaza la serviciile unei firme specializate, care detine spatii de birouri in centre de afaceri de prestigiu si care ofera personal de asistenta fara cheltuielile asociate angajarii si mentinerii unui post de asistent permanent.
Aceeasi firma specializata preia corespondenta si o directioneaza catre consultantii companiei-client si gestioneaza, de asemenea, apelurile telefonice, transferandu-le direct catre angajati.
Integral in Capital
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an