Companiile afectate de criza se muta in birouri virtuale
Data publicarii: 23-04-2009 | AfaceriInchirierea de spatii de birouri pentru perioade scurte de timp a fost o solutie folosita in ultimii ani in special de firmele care testau anumite piete. Companiile lovite de recesiune, care incearca sa isi diminueze costurile imobiliare, sunt si ele interesate, in ultimul timp, de aceasta varianta. Isi echipeaza angajatii cu telefoane inteligente si cu laptopuri si ii muta din sedii in "birouri virtuale".
Contextul economic dificil din ultimele luni ii obliga pe angajatori sa caute tot mai insistent variante flexibile privind reducerea costurilor imobiliare, sustin expertii companiilor specializate in solutii de amenajare a spatiilor de lucru.
"Companiile au creat o noua generatie de angajati mobili care nu au nevoie in permanenta de un birou, dar necesita un mediu de lucru profesionist si servicii de asistenta la cerere. Birourile virtuale s-au dovedit populare printre companiile care doresc sa isi diminueze costurile operationale", sustine Mark Dixon, CEO al Regus Group, companie care ofera deja astfel de servicii pentru firme importante din intreaga lume.
Lucrezi de acasa si te intalnesti cu clientii in "biroul virtual"
Practic, companiile isi ajuta angajatii sa isi amenajeze birouri acasa si le ofera posibilitatea de a utiliza "birouri virtuale" in loc sa se deplaseze pana la sediu.
In momentul in care au nevoie de facilitati situate central pentru intalnirile cu clientii, angajatii apeleaza la serviciile unei firme specializate, care detine spatii de birouri in centre de afaceri de prestigiu si care ofera personal de asistenta fara cheltuielile asociate angajarii si mentinerii unui post de asistent permanent.
Aceeasi firma specializata preia corespondenta si o directioneaza catre consultantii companiei-client si gestioneaza, de asemenea, apelurile telefonice, transferandu-le direct catre angajati.
Integral in Capital
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză