GSP TV incepe restructurarile. Nu este exclusa inchiderea postului
Data publicarii: 24-04-2009 | MediaDupa investitii de zece milioane de euro in lansare, postul de sport GSP TV, aflat in portofoliul grupului media Intact, va trece printr-un proces de restructurare, iar scenariul pesimist merge pana la inchiderea postului, au declarat pentru Business Standard surse apropiate companiei.
Chiar daca nu a fost luata inca o decizie oficiala cu privire la inchiderea postului, in acest moment televiziunea sportiva din grupul Intact trece printr-un proces de restructurare, implicand taieri de costuri ce ar putea afecta salariile personalului, numarul de angajati si dotarile tehnice ale postului.
Avand in vedere faptul ca postul a platit deja, alaturi de operatorul RCS&RDS, drepturile de difuzare a meciurilor din Liga 1 de fotbal pana in luna iunie a acestui an, televiziunea nu va fi inchisa pana atunci. Surse oficiale din structura de conducere a GSP TV au declarat pentru Business Standard ca nu pot nici confirma, dar nici infirma in acest moment inchiderea postului: "In acest moment, ne desfasuram activitatea la parametri normali, nu va pot confirma sau infirma informatiile cu privire la inchiderea postului".
Potrivit altor surse din interiorul Intact, decizia de eficientizare a cheltuielilor a fost luata la nivel "foarte inalt" si urma sa fie transmisa tuturor angajatilor GSP TV ieri, in cadrul unei sedinte.
In plus, RCS&RDS, parte a consortiului care a achizitionat drepturile pentru Liga 1 alaturi de Intact, a cumparat recent si drepturile de difuzare pentru campionatul spaniol de fotbal Primera Division, care include meciuri ce au loc in aceleasi intervale orare cu meciurile din Liga 1. Aceasta achizitie a dat nastere unor ipoteze conform carora RCS fie ar renunta la drepturile pentru Liga 1, fie si-ar crea un post propriu de sport, unde sa le difuzeze. Pana la inchiderea editiei, oficialii RCS nu au comentat informatia. In plus, surse de pe piata arata ca iesirea RCS din contractul pentru difuzarea Ligii ar fi dificila, date fiind clauzele foarte stricte ale contractului. Postul GSP TV a fost lansat in luna iulie a anului trecut, dupa ce consortiul Intact-RCS a semnat un contract pentru televizarea, timp de trei sezoane, a meciurilor din Liga 1 de fotbal, in valoare de 102 mil. euro. Din aceasta suma, consortiul a platit doar prima parte, de 28,3 mil. euro fara TVA, pentru meciurile ce se disputa pana in iunie 2009. La sfarsitul anului 2008, Radu Naum declara ca 2009 va fi anul unei totale consolidari a GSP TV. Postul GSP TV a avut in martie audiente medii pe urban de 0,2% si o cota de piata de 1,1%, acesta fiind urmarit de aproximativ 26.000 de persoane.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI