GSP TV incepe restructurarile. Nu este exclusa inchiderea postului
Data publicarii: 24-04-2009 | MediaDupa investitii de zece milioane de euro in lansare, postul de sport GSP TV, aflat in portofoliul grupului media Intact, va trece printr-un proces de restructurare, iar scenariul pesimist merge pana la inchiderea postului, au declarat pentru Business Standard surse apropiate companiei.
Chiar daca nu a fost luata inca o decizie oficiala cu privire la inchiderea postului, in acest moment televiziunea sportiva din grupul Intact trece printr-un proces de restructurare, implicand taieri de costuri ce ar putea afecta salariile personalului, numarul de angajati si dotarile tehnice ale postului.
Avand in vedere faptul ca postul a platit deja, alaturi de operatorul RCS&RDS, drepturile de difuzare a meciurilor din Liga 1 de fotbal pana in luna iunie a acestui an, televiziunea nu va fi inchisa pana atunci. Surse oficiale din structura de conducere a GSP TV au declarat pentru Business Standard ca nu pot nici confirma, dar nici infirma in acest moment inchiderea postului: "In acest moment, ne desfasuram activitatea la parametri normali, nu va pot confirma sau infirma informatiile cu privire la inchiderea postului".
Potrivit altor surse din interiorul Intact, decizia de eficientizare a cheltuielilor a fost luata la nivel "foarte inalt" si urma sa fie transmisa tuturor angajatilor GSP TV ieri, in cadrul unei sedinte.
In plus, RCS&RDS, parte a consortiului care a achizitionat drepturile pentru Liga 1 alaturi de Intact, a cumparat recent si drepturile de difuzare pentru campionatul spaniol de fotbal Primera Division, care include meciuri ce au loc in aceleasi intervale orare cu meciurile din Liga 1. Aceasta achizitie a dat nastere unor ipoteze conform carora RCS fie ar renunta la drepturile pentru Liga 1, fie si-ar crea un post propriu de sport, unde sa le difuzeze. Pana la inchiderea editiei, oficialii RCS nu au comentat informatia. In plus, surse de pe piata arata ca iesirea RCS din contractul pentru difuzarea Ligii ar fi dificila, date fiind clauzele foarte stricte ale contractului. Postul GSP TV a fost lansat in luna iulie a anului trecut, dupa ce consortiul Intact-RCS a semnat un contract pentru televizarea, timp de trei sezoane, a meciurilor din Liga 1 de fotbal, in valoare de 102 mil. euro. Din aceasta suma, consortiul a platit doar prima parte, de 28,3 mil. euro fara TVA, pentru meciurile ce se disputa pana in iunie 2009. La sfarsitul anului 2008, Radu Naum declara ca 2009 va fi anul unei totale consolidari a GSP TV. Postul GSP TV a avut in martie audiente medii pe urban de 0,2% si o cota de piata de 1,1%, acesta fiind urmarit de aproximativ 26.000 de persoane.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România