GSP TV incepe restructurarile. Nu este exclusa inchiderea postului
Data publicarii: 24-04-2009 | MediaDupa investitii de zece milioane de euro in lansare, postul de sport GSP TV, aflat in portofoliul grupului media Intact, va trece printr-un proces de restructurare, iar scenariul pesimist merge pana la inchiderea postului, au declarat pentru Business Standard surse apropiate companiei.
Chiar daca nu a fost luata inca o decizie oficiala cu privire la inchiderea postului, in acest moment televiziunea sportiva din grupul Intact trece printr-un proces de restructurare, implicand taieri de costuri ce ar putea afecta salariile personalului, numarul de angajati si dotarile tehnice ale postului.
Avand in vedere faptul ca postul a platit deja, alaturi de operatorul RCS&RDS, drepturile de difuzare a meciurilor din Liga 1 de fotbal pana in luna iunie a acestui an, televiziunea nu va fi inchisa pana atunci. Surse oficiale din structura de conducere a GSP TV au declarat pentru Business Standard ca nu pot nici confirma, dar nici infirma in acest moment inchiderea postului: "In acest moment, ne desfasuram activitatea la parametri normali, nu va pot confirma sau infirma informatiile cu privire la inchiderea postului".
Potrivit altor surse din interiorul Intact, decizia de eficientizare a cheltuielilor a fost luata la nivel "foarte inalt" si urma sa fie transmisa tuturor angajatilor GSP TV ieri, in cadrul unei sedinte.
In plus, RCS&RDS, parte a consortiului care a achizitionat drepturile pentru Liga 1 alaturi de Intact, a cumparat recent si drepturile de difuzare pentru campionatul spaniol de fotbal Primera Division, care include meciuri ce au loc in aceleasi intervale orare cu meciurile din Liga 1. Aceasta achizitie a dat nastere unor ipoteze conform carora RCS fie ar renunta la drepturile pentru Liga 1, fie si-ar crea un post propriu de sport, unde sa le difuzeze. Pana la inchiderea editiei, oficialii RCS nu au comentat informatia. In plus, surse de pe piata arata ca iesirea RCS din contractul pentru difuzarea Ligii ar fi dificila, date fiind clauzele foarte stricte ale contractului. Postul GSP TV a fost lansat in luna iulie a anului trecut, dupa ce consortiul Intact-RCS a semnat un contract pentru televizarea, timp de trei sezoane, a meciurilor din Liga 1 de fotbal, in valoare de 102 mil. euro. Din aceasta suma, consortiul a platit doar prima parte, de 28,3 mil. euro fara TVA, pentru meciurile ce se disputa pana in iunie 2009. La sfarsitul anului 2008, Radu Naum declara ca 2009 va fi anul unei totale consolidari a GSP TV. Postul GSP TV a avut in martie audiente medii pe urban de 0,2% si o cota de piata de 1,1%, acesta fiind urmarit de aproximativ 26.000 de persoane.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday