GSP TV incepe restructurarile. Nu este exclusa inchiderea postului
Data publicarii: 24-04-2009 | MediaDupa investitii de zece milioane de euro in lansare, postul de sport GSP TV, aflat in portofoliul grupului media Intact, va trece printr-un proces de restructurare, iar scenariul pesimist merge pana la inchiderea postului, au declarat pentru Business Standard surse apropiate companiei.
Chiar daca nu a fost luata inca o decizie oficiala cu privire la inchiderea postului, in acest moment televiziunea sportiva din grupul Intact trece printr-un proces de restructurare, implicand taieri de costuri ce ar putea afecta salariile personalului, numarul de angajati si dotarile tehnice ale postului.
Avand in vedere faptul ca postul a platit deja, alaturi de operatorul RCS&RDS, drepturile de difuzare a meciurilor din Liga 1 de fotbal pana in luna iunie a acestui an, televiziunea nu va fi inchisa pana atunci. Surse oficiale din structura de conducere a GSP TV au declarat pentru Business Standard ca nu pot nici confirma, dar nici infirma in acest moment inchiderea postului: "In acest moment, ne desfasuram activitatea la parametri normali, nu va pot confirma sau infirma informatiile cu privire la inchiderea postului".
Potrivit altor surse din interiorul Intact, decizia de eficientizare a cheltuielilor a fost luata la nivel "foarte inalt" si urma sa fie transmisa tuturor angajatilor GSP TV ieri, in cadrul unei sedinte.
In plus, RCS&RDS, parte a consortiului care a achizitionat drepturile pentru Liga 1 alaturi de Intact, a cumparat recent si drepturile de difuzare pentru campionatul spaniol de fotbal Primera Division, care include meciuri ce au loc in aceleasi intervale orare cu meciurile din Liga 1. Aceasta achizitie a dat nastere unor ipoteze conform carora RCS fie ar renunta la drepturile pentru Liga 1, fie si-ar crea un post propriu de sport, unde sa le difuzeze. Pana la inchiderea editiei, oficialii RCS nu au comentat informatia. In plus, surse de pe piata arata ca iesirea RCS din contractul pentru difuzarea Ligii ar fi dificila, date fiind clauzele foarte stricte ale contractului. Postul GSP TV a fost lansat in luna iulie a anului trecut, dupa ce consortiul Intact-RCS a semnat un contract pentru televizarea, timp de trei sezoane, a meciurilor din Liga 1 de fotbal, in valoare de 102 mil. euro. Din aceasta suma, consortiul a platit doar prima parte, de 28,3 mil. euro fara TVA, pentru meciurile ce se disputa pana in iunie 2009. La sfarsitul anului 2008, Radu Naum declara ca 2009 va fi anul unei totale consolidari a GSP TV. Postul GSP TV a avut in martie audiente medii pe urban de 0,2% si o cota de piata de 1,1%, acesta fiind urmarit de aproximativ 26.000 de persoane.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut