Topul celor mai admirate/putin admirate branduri
Data publicarii: 29-04-2009 | MediaCel mai bine privit brand de companie in SUA este Johnson & Johnson, in timp ce la polul opus se afla American International Group, acesta fiind brandul cu cea mai proasta notorietate, se arata intr-un studiu realizat de Harris Interactive.
Rezultatele s-au bazat pe raspunsul consumatorilor la intrebarea: "Am vrea sa va ganditi la branduri si nume de produse pe care le cunoasteti. Tinand cont de toate aspectele, numiti trei branduri pe care le considerati a fi cele mai bune."
Raspunsurile au fost spontane, respondentilor nefiindu-le aratate sau spuse nume de produse. Toate cele trei mentiuni au fost luate in considerare pentru realizarea clasamentului final care arata astfel:
Cele mai admirate branduri:
- Johnson & Johnson
- Google Inc
- Sony Corp
- Coca-Cola Co
- Kraft Foods Inc
- Amazon.com Inc
- Microsoft Corp
- General Mills Inc
- 3M Co
- Toyota Motor Corp
Cele mai putin admirate branduri:
- American International Group Inc
- Halliburton Co
- General Motors Corp
- Chrysler LLC
- Washington Mutual
- Citigroup
- Citgo Petroleum Corp
- Merrill Lynch
- Exxon Mobil Corp
- Ford Motor Co
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri