Topul celor mai admirate/putin admirate branduri
Data publicarii: 29-04-2009 | MediaCel mai bine privit brand de companie in SUA este Johnson & Johnson, in timp ce la polul opus se afla American International Group, acesta fiind brandul cu cea mai proasta notorietate, se arata intr-un studiu realizat de Harris Interactive.
Rezultatele s-au bazat pe raspunsul consumatorilor la intrebarea: "Am vrea sa va ganditi la branduri si nume de produse pe care le cunoasteti. Tinand cont de toate aspectele, numiti trei branduri pe care le considerati a fi cele mai bune."
Raspunsurile au fost spontane, respondentilor nefiindu-le aratate sau spuse nume de produse. Toate cele trei mentiuni au fost luate in considerare pentru realizarea clasamentului final care arata astfel:
Cele mai admirate branduri:
- Johnson & Johnson
- Google Inc
- Sony Corp
- Coca-Cola Co
- Kraft Foods Inc
- Amazon.com Inc
- Microsoft Corp
- General Mills Inc
- 3M Co
- Toyota Motor Corp
Cele mai putin admirate branduri:
- American International Group Inc
- Halliburton Co
- General Motors Corp
- Chrysler LLC
- Washington Mutual
- Citigroup
- Citgo Petroleum Corp
- Merrill Lynch
- Exxon Mobil Corp
- Ford Motor Co
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor