Bancile si camatarii se inghesuie la mica publicitate cu credite-instant
Data publicarii: 06-05-2009 | Finante-BanciPentru ca bugetele de reclama au fost reduse la minim si pentru ca situatia devine tot mai dificila, tot mai multe institutii financiare isi cauta clienti prin mica publicitate.
"Ai nevoie de un card, 10.000-50.000 de lei, rapid, suna la ...", "Masina daca vrei, prin credit poti sa iei, aprobare 24h. 0762...", "Vrei un card de credit maxim 35.000 RON? Consultanta financiara. 0729...", "Banca oferim carduri doar cu buletinul pt. angajati si pensionari, venit minim 500 lei, perioada de gratie 50 de zile cu dobanda 0%, bonusuri la fiecare utilizare" sau "Credit rapid, 15.000 lei, card rapid 15.000 lei, maxim trei zile, suna la ....". Sunt doar cateva dintre zecile de anunturi de mica publicitate care ofera imprumuturi bancare sau carduri de credit cu un minim de formalitati si in cel mai scurt timp.
"Da, este vorba despre carduri de credit Mastercard emise de o banca din Romania, nu va trebuie decat o copie dupa cartea de identitate si sa ne dati un numar de telefon al angajatorului. Il vom contacta noi sa aflam alte detalii. Ne gasiti la sediul GE Money din Bulevardul Coposu", ni se raspunde la unul dintre numerele apelate.
"Veniti la noi la birou, in Bulevardul Decebal, pentru a pune la punct in amanunt lucrurile", spune reprezentantul unui alt broker de credite, dupa ce ne supune unui scurt interogatoriu profesionist pentru a afla informatii legate de locul de munca, salariu si alte datorii existente, menit sa stabileasca daca solicitantul se incadreaza in categoria celor eligibili pentru un credit de nevoi personale. "Vom vedea atunci daca vom aborda o institutie bancara sau una nebancara", mai spune interlocutorul.
Altii s-au gandit ca interesul clientului pentru oferta lor s-ar putea estompa din cauza distantei prea mari de parcurs pana la birou, asa ca sunt dispusi sa se deplaseze ei, in orice colt al Bucurestiului. "Vin cu laptopul si introducem pe loc aplicatia in sistem, urmand sa avem un raspuns in maximum 48 de ore", explica un vanzator de credite, care nici nu a tresarit cand a auzit ca ar trebui sa ajunga in Pipera tocmai din zona de sud a Capitalei.
Integral in Capital
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză