Hyundai pregateste un competitor pentru Nano
Data publicarii: 20-05-2009 | AutoProducatorul sud-coreean de automobile, Hyundai, intentioneaza sa construiasca o masina low-cost, la un pret asemanator cu celebrul model Nano produs de indienii de la Tata Motors al carui succes de piata a depasit estimarile analistilor.
Hyundai nu este singurul mare constructor de automobile care vede o buna oportunitate de expansiune a afacerilor spre piata masinilor ieftine. Initiative similare au anuntat gigantii mondiali Ford, GM si Volkswagen.
Hyndai sustine ca autovechiculele de mici dimensiuni cu motoare intre 0,8 litri si 1 litru, vor fi lansate pe piata cel tarziu in a doua parte a anului viitor, deja inginerii indieni si cei coreeni unindu-si fortele pentru finalizarea proiectului. Pentru Europa, coreenii pregatesc si o motorizare diesel.
George Trifu
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut